Vīna festivālā „LIVIKO” iepazīstinās ar vairāk kā 20 vīnu šķirnēm
„LIVIKO“ Mārketinga vadītājs Artjoms Alferjevs norāda, ka gadu no gada pieaug vīnu popularitāte, kas liecina par patērētāju interesi par šo dzērienu grupu, kā arī par vīna kultūras attīstību. Par minēto tendenci liecina dzērienu pārdošanas statistika pagājušajā gadā. A.Alferjevs arī piezīmē, ka Latvijas iedzīvotāji tradicionāli dod priekšroku pussaldiem un saldiem vīniem, kuri jau vairākus gadus ir līderi vīnu tirgū pēc realizācijas apjoma.
„Tāpēc šogad Vīna festivālā viens no mūsu piedāvātajiem jaunumiem būs iepazīstināšana ar tādu saldo vīnu kā „Estrella“ alternatīviem un interesantiem lietošanas veidiem – piemēram, ar ledu vai minerālūdeni (atkarībā no patērētāju gaumes un vēlmēm), kas vasarā piešķirs vīnam papildu svaigumu, kā arī akcentēs tā garšas īpašības“, stāsta uzņēmuma pārstāvis.
Uzņēmumam „LIVIKO” ir ilggadīga sadarbības pieredze ar daudzu valstu partneriem, un uzņēmums importē augsti kvalitatīvu produkciju no vairākām pasaules valstīm: Spānijas, Itālijas, Vācijas, Bulgārijas, Francijas, Moldovas, Lielbritānijas, Nīderlandes, Portugāles, Gruzijas, Dienvidāfrikas, Baltkrievijas, Ukrainas, ASV, Argentīnas, Čīles. Latvijas tirgū uzņēmums piedāvā vairāk kā 60 augstvērtīgu alkoholisko dzērienu zīmolus.
Pēc VID datiem 2011.gadā „LIVIKO” bija vadošais alkoholisko dzērienu importētājs Latvijas tirgū.
Šobrīd Latvijas tirgū kompānija pārstāv tādus pasaules zīmolus kā Bacardi, Martini, Grey Goose, Baron Otard, Nemiroff, Freixenet, Hardy’s, Robert Mondavi, Carmen, Louis Jadot, Masi, Marques de Caceres, Castel, Murviedro, Canti, un citus.
Artjoms Alferjevs