Viesnīca “Radi un draugi” maina korporatīvo identitāti
Viesnīca “Radi un draugi”, kas pagājušajā gadā atzīmēja 15 gadu darbības jubileju, šo gadu sākusi ar pārmaiņām savā vizuālajā tēlā un mainījusi savu korporatīvo identitāti. Viesnīcai “Radi un draugi” radīts jauns logo, kas turpmāk būs redzams visos ar viesnīcu saistītajos vizuālajos materiālos. Tas simbolizē ne tikai stabilitāti, eleganci, bet arī viesnīcas vēsturi un attīstību vienlaikus.
Jaunajā viesnīcas vizuālajā tēlā, kura autore ir māksliniece Everita Upeniece, izmantotas jaunas krāsas un vizuālie elementi. Tajā vairs nav redzams Daugavas Vanagu simbols – vanags. Turklāt, salīdzinot ar iepriekšējo viesnīcas korporatīvo identitāti, jaunais vizuālais tēls veidots pavisam citādā stilā.
Līdz ar logo un korporatīvās identitātes maiņu pārmaiņas piedzīvojusi arī viesnīcas “Radi un draugi” mājas lapa. Tā kļuvusi kvalitatīvāka gan dizaina, gan satura ziņā. Tagad tajā pieejama daudz plašāka informācija gan par viesnīcu un tās piedāvātajiem pakalpojumiem, gan par notikumiem ne tikai Rīgā, bet arī visā Latvijā.
Arī turpmāk viesnīcas galvenās darbības pamatvērtības paliks nemainīgas – kvalitatīvi piedāvājumi, augsta viesu apkalpošanas kvalitāte un tīrība. Savukārt turpmākā attīstības stratēģija paredz “Radu un draugu” pārtapšanu par četru zvaigžņu viesnīcu. Jau šogad viesnīca plāno veikt dažādus rekonstrukcijas darbus, lai papildinātu pakalpojumu klāstu, kā arī iegūtu četru zvaigžņu statusu.
“Radi un draugi” ir trimdas latviešu, Anglijas “Daugavas Vanagu Fonda” viesnīca, kas izveidota 1995. gadā. 15 gadu laikā tā apkalpojusi vairāk nekā 350 tūkstošus klientu. Turklāt kopš 1997. gada viesnīca ir arī Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas biedrs.
Ik gadu daļa no iegūtās peļņas tiek ziedota Latvijas iedzīvotājiem: nopelnītie līdzekļi netiek aizvesti no valsts, bet gan ieguldīti viesnīcas attīstībā, kā arī labdarības fondos un akcijās. Visus šos gadus viesnīca ar saviem līdzekļiem atbalsta bērnus, jauniešus, maznodrošinātos un valsts kultūras pasākumus. Ziedotā nauda labdarībai ir mērāma vairākos tūkstošos latu, un tā ar katru gadu pieaug.
Inga Kalniņa,
Mārketinga vadītāja