Turpmāk Latvijā populāro enerģijas dzērienu „Red Bull” izplatīs dzērienu distributors „SPI Distribution (Latvia)”
Ņemot vērā līdzšinējos panākumus dažādu kategoriju dzērienu izplatīšanā, no 2012.gada 1.janvāra populārākā enerģijas dzēriena „Red Bull” izplatīšana Latvijā pilnībā tiks uzticēta lielākajam alkoholisko dzērienu distributoram „SPI Distribution (Latvia)”. Līdz šim uzņēmums „Red Bull” produkciju izplatīja tikai HoReCa tīklā, taču sākot ar nākamo gadu „SPI Distribution (Latvia)” kļūs par šī enerģijas dzēriena izplatītāju arī mazumtirdzniecības tīklos.
Pēc pētījumu kompānijas „AC Nielsen” datiem, „Red Bull” ir enerģijas dzērienu segmenta līderis Latvijā, aizņemot 19,1% tirgus. Kopumā enerģijas dzērienu tirgus ir pieaudzis + 5,3%, izvērtējot 2011. gada pirmo deviņu mēnešu pārdošanas datus latos („AC Nielsen”), kas apliecina šī segmenta attīstības tendenci.
„„S.P.I. Distribution (Latvia)” izplata ļoti daudz dzērienu, kuri ir līderi savās kategorijās. Tādēļ esam gandarīti, ka mūsu produktu portfelim ir pievienojies arī Latvijā un citviet pasaulē augstu novērtētais enerģijas dzēriens „Red Bull”. Ņemot vērā mūsu uzņēmuma pieredzi un spēcīgo komandu, esam pārliecināti, ka spēsim veiksmīgi izmantot šī enerģijas dzēriena potenciālu un vēl vairāk stiprināt tā pozīcijas Latvijas tirgū,” saka „SPI Distribution (Latvia)” izpilddirektors Valts Ermansons.
„Red Bull” enerģijas dzēriena pārdošana tika uzsākta 1987.gadā Austrijā. Patlaban to var iegādāties 162 pasaules valstīs, tostarp Latvijā. 2010.gadā tika pārdoti 4,2 miljardi „Red Bull” skārdeņu visā pasaulē - par 7,6% vairāk nekā 2009.gadā. Mūsdienās „Red Bull” ir kļuvis arī par vērā ņemamu sporta un aktīvā dzīvesveida atbalstītāju, tostarp sniedzot nozīmīgu ieguldījumu ne tikai pasaulē labi zināmo F1 formulas pilotu, bet arī Latvijas sportistu izaugsmē. Tāpat ar „Red Bull” atbalstu tiek organizēti vairāki pasaules čempionāti (piemēram, „Red Bull Cliff Diving”, „Red Bull Air Race”, „Red Bull X-Fighters”), kā arī cita veida aktivitātes. Plašāka informācija: www.redbull.lv.
Vairumtirdzniecības uzņēmums „SPI Distribution (Latvia)” kā lielākais alkoholisko dzērienu distributors Latvijā saviem klientiem piedāvā vadošo dzērienu zīmolus. Savā izplatīšanas tīklā uzņēmums piedāvā gan Latvijā ražotus, gan importētus dzērienus.
Lelde Sāre,
„P.R.A.E. Sabiedrisko attiecību” projektu vadītāja
Pēc pētījumu kompānijas „AC Nielsen” datiem, „Red Bull” ir enerģijas dzērienu segmenta līderis Latvijā, aizņemot 19,1% tirgus. Kopumā enerģijas dzērienu tirgus ir pieaudzis + 5,3%, izvērtējot 2011. gada pirmo deviņu mēnešu pārdošanas datus latos („AC Nielsen”), kas apliecina šī segmenta attīstības tendenci.
„„S.P.I. Distribution (Latvia)” izplata ļoti daudz dzērienu, kuri ir līderi savās kategorijās. Tādēļ esam gandarīti, ka mūsu produktu portfelim ir pievienojies arī Latvijā un citviet pasaulē augstu novērtētais enerģijas dzēriens „Red Bull”. Ņemot vērā mūsu uzņēmuma pieredzi un spēcīgo komandu, esam pārliecināti, ka spēsim veiksmīgi izmantot šī enerģijas dzēriena potenciālu un vēl vairāk stiprināt tā pozīcijas Latvijas tirgū,” saka „SPI Distribution (Latvia)” izpilddirektors Valts Ermansons.
„Red Bull” enerģijas dzēriena pārdošana tika uzsākta 1987.gadā Austrijā. Patlaban to var iegādāties 162 pasaules valstīs, tostarp Latvijā. 2010.gadā tika pārdoti 4,2 miljardi „Red Bull” skārdeņu visā pasaulē - par 7,6% vairāk nekā 2009.gadā. Mūsdienās „Red Bull” ir kļuvis arī par vērā ņemamu sporta un aktīvā dzīvesveida atbalstītāju, tostarp sniedzot nozīmīgu ieguldījumu ne tikai pasaulē labi zināmo F1 formulas pilotu, bet arī Latvijas sportistu izaugsmē. Tāpat ar „Red Bull” atbalstu tiek organizēti vairāki pasaules čempionāti (piemēram, „Red Bull Cliff Diving”, „Red Bull Air Race”, „Red Bull X-Fighters”), kā arī cita veida aktivitātes. Plašāka informācija: www.redbull.lv.
Vairumtirdzniecības uzņēmums „SPI Distribution (Latvia)” kā lielākais alkoholisko dzērienu distributors Latvijā saviem klientiem piedāvā vadošo dzērienu zīmolus. Savā izplatīšanas tīklā uzņēmums piedāvā gan Latvijā ražotus, gan importētus dzērienus.
Lelde Sāre,
„P.R.A.E. Sabiedrisko attiecību” projektu vadītāja