Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

12.06.2015

Stoli kļūst par ballīšu salas Ibizas oficiālo dzērienu un Palladium Hotel Group luksusa viesnīcu ķēdes partneri

Stolichnaya® Premium Vodka sāk vasaras sezonu lielākajā Eiropas ballīšu galamērķī Ibizas salā, sadarbībā ar viesnīcām Ushuaïa Ibiza Beach Hotel and Hard Rock Hotel Ibiza, kļūstot par Ibizas oficiālo degvīnu. 

Sadarbība sāksies ar pasākumu “Balearic bang”, Stoli® un Palladium Hotel Group, noslēdzot partnerības darījumu ar Ibizas luksusa viesnīcām Ushuaïa Ibiza Beach Hotel un Hard Rock Hotel. Trīs gadu garais līgums paredz plaša spektra zīmolu aktivitātes, sponsorēšanu, konkursus, komunikāciju sociālajos medijos un kopīgas apģērbu līnijas izveidi.

Sadarbība sākās ar atklāšanas ballītēm 30.maijā.  To turpinās plaša pasākumu programma, tostarp Stoli®  sponsorēta dīdžeja Armina van Būrena (Armin Van Buuren) uzstāšanās Ushuaïa Ibiza. 

Denijs Gomez Korfs (Danny Gomez Korf), Palladium Hotel Group zīmola vēstnieks un sabiedrisko attiecību un sponsorēšanas direktors atzīmē: “Tā ir perfekta saderība starp viesnīcu un degvīnu. Stoli kvalitātes un izcelsmes reputācija iet roku rokā ar mūsu klientu kosmopolītisko personību. Tiekšanās pēc izcilības ir viena lieta, bet to paveikt ar unikālu raksturu un harismu ir vēl lielāks sasniegums, un tas arī ir mūsu mērķis šajā aizraujošā partnerībā.” 

“Mēs esam ļoti iepriecināti parādīt pasaules prasīgākajiem klubu apmeklētājiem un kokteiļu baudītājiem unikālo Stolichnaya degvīna garu un raksturu. Stolichnaya degvīns jau gadiem ilgi ir pazīstams ar tā oriģinālo degvīna receptūru un tagad, pateicoties šai ievērojamajai sadarbībai, mums ir iespēja parādīt mūsu stāstu pasaulei,” saka Žans-Dominikss Andrī (Jean-Dominique Andreu), Stoli Group Eiropas reģiona izpilddirektors. 

Vienu no pasaules populārākajiem degvīniem – Stolichnaya – ražo Latvijā, AS „Latvijas balzams” kopš 1948. gada. To eksportē uz 180 pasaules tirgiem un tas ir viens no lielākajiem Latvijas eksporta produktiem. Katru gadu pasaulē tiek pārdotas vairāk nekā 35 miljoni „Stolichnaya” pudeļu. Lielākie „Stolichnaya” eksporta tirgi ir ASV, Čīle, Austrija Grieķija, Izraēla un Libāna. „Stolichnaya” ir ceturtais visvairāk pārdotais premiālās klases degvīns pasaulē. 
Par Stoli grupu
Stoli® piedāvās Ibizā Ushuaia, Hard Rock, Pachá, Lio, Destino, Ocean Beach, Blue Marlin, DC10, Atzaro, Nassau un Ayoun viesnīcās.

Stoli grupa (ar galveno atrašanās mītni Luksemburgā) tika nodibināta 2013.gada kā SPI grupas daļa, kas atbild par SPI grupas globālo degvīna sortimenta ražošanu, pārvaldību un izplatīšanu – tostarp pazīstamo Stolichnaya® Premium vodka sortimentu, Elit™ by Stolichnaya® un Moskovskaya®. Ar darbības struktūrvienībām trīs kontinentos un izplatīšanu 167 valstīs grupu vada daudznacionāla menedžmenta komanda ar galvenajiem birojiem Eiropā, ASV un Ķīnā. 

Stolichnaya® Premium degvīna pudele tiek pārdota teju katru sekundi, un katra ir kvalitātes etalons ar rūpīgi izstrādātu  
dzērienu, kas atbilst augstākajam Krievijas alkohola standartam – Alpha spirtam. To destilē grupas ultramodernajā spirta fabrikā Tambovā, Krievijā. Stolichnaya degvīna izcilo kvalitāti nodrošina, kontrolējot visu ražošanas procesu – no graudiem līdz iepildīšanai pudelēs, izmantojot tikai augstākās kvalitātes sastāvdaļas, četrkāršo filtrāciju un trīs destilācijas kārtas. 



  

Vēl ziņas

AEHT 37. ikgadējā konference un sacensības Rīgā noslēdzas ar emocionālu un svinīgu apbalvošanas ceremoniju
Pavāru konkursā Global Chef Challenge Latvijas komandai izcils sniegums
Pirmo reizi Rīgā – sarunu un ēdienu festivāls Liels & Vegāns
Rīga kļūst par starptautiskās AEHT ikgadējās konferences un profesiju konkursu norises vietu!
Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts