Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

19.10.2015

Stoli® degvīns paziņo par kardināli jaunu pudeles dizainu

Šodien Kannās starptautiskā izstādē “The duty-free and travel retail global summit” degvīns Stolichnaya® iepazīstina ar absolūti jaunu pudeles dizainu, kas izceļ degvīna premialitāti un mūsdienīgumu, vienlaikus saglabājot sasaisti ar zīmola leģendāro vēsturi kopš 1938. gada. 

Kā informē zīmola īpašnieki - “Stoli Group”, Stolichnaya® jaunajā dizaina risinājumā nonāks plašā tirdzniecībā šī gada nogalē. Latvijā, kā zīmola ražotājvalstī, Stoli® jaunajā  dizaina versijā  būs pieejams jau sākot no novembra. 

“Stolichnaya degvīna pudele jau vairāku paaudžu garumā ir kļuvusi par etalonu. Taču  nu ir laiks Stoli (kā Stolichnaya® ir plašāk pazīstams)  – nākt klajā ar jaunu, spēcīgu paziņojumu, apliecinot savu ’THE VODKA” statusu,’’ komentē Robs Kallinss (Rob Cullins), Stoli grupas izpilddirektors.  Viņš atgādina, ka zīmols Stoli® ir pirmais degvīns, kas pabijis kosmosā. 1960. gadā tieši Stoli® pirmais pasaulē sāka piedāvāt aromatizētos degvīnus, kas tagad jau kļuvuši par  “bāru klasiku” visā pasaulē!

Jauno dizainu iegūs visas Stoli® sortimenta pudeles, ieskaitot Stolichnaya® premiālo degvīnu ar dažādām garšām un Stolichnaya® Gold. Jaunais dizains ir evolucionējis oriģinālais, taču vienlaikus ir veikti būtiski pilnveidojumi: 

 Pudeles forma ir nedaudz augstāka un elegantāka, kas uzlabo dzēriena liešanu un darbu bārmeņiem – pudeles kakliņam ir pretslīdes reljefs;
 Pudeles korķim ir izmantota jauna tehnoloģija,  kas nodrošina aizsardzību pret viltojumiem un pārliešanas iespējamību*;
 Jauna priekšējā un aizmugurējā etiķete, izceļ faktu, ka Stolichnaya® ražošanā tiek izmantots sertificēts Alfa kategorijas spirts - tīrības un kvalitātes etalons;
 Jauna etiķetes tekstūra, izsmalcinātāki medaļu attēli un skaists, izcelts galvenais STOLICHNAYA® logotips.
 
Kaut arī pudele ir mainījusies, degvīns paliek nemainīgs. Trīs reizes destilēts augstākās kategorijas Alfa spirts, sajaukts ar artēzisku akas ūdeni un četras reizes filtrēts – vairākkārt apbalvotais dzēriens ir kvalitātes latiņa, kādam jābūt patiesam premiālajam degvīnam.

Zīmols Stolichnaya®, kas tiek eksportēts uz vairāk nekā 170 pasaules tirgiem, tiek pildīts un ražots AS “Latvijas balzams” kopš 1948. gada.





Dana Hasana

  

Vēl ziņas

AEHT 37. ikgadējā konference un sacensības Rīgā noslēdzas ar emocionālu un svinīgu apbalvošanas ceremoniju
Pavāru konkursā Global Chef Challenge Latvijas komandai izcils sniegums
Pirmo reizi Rīgā – sarunu un ēdienu festivāls Liels & Vegāns
Rīga kļūst par starptautiskās AEHT ikgadējās konferences un profesiju konkursu norises vietu!
Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts