„Spilvas” eksports uz Īriju pieaug par 190%; to sekmē Īrijas latvieši
2011. gada pirmajos 10 mēnešos (janvāris – oktobris) ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmuma „Spilva” visstraujāk augošajā eksporta tirgū – Īrijā – konstatēts 190% pieaugums. Cits strauji augošs „Spilvas” eksporta tirgus ir Ukraina, kurā darbu uzņēmums uzsāka tikai šogad.
„Spilvas” Top3 strauji augošākie eksporta tirgi 2011. gada 10 mēnešos, salīdzinot ar 2010. gada pirmajiem 10 mēnešiem:
1. Īrija 190%
2. Lietuva 13%
3. Krievija 5%
„Lielākos „Spilvas” produkcijas apjomus Īrijā cilvēki iegādājas tās galvaspilsētā Dublinā, kur mitinās un strādā lielāks skaits iedzīvotāju, tajā skaitā latvieši, kuri pārsvarā arī pērk „Spilvas” produktus. Uzņēmuma produkcija ir pieejama arī Korkā, Limerikā, Kildērā, Droedā,” skaidro Dana Erciņa-Užāne, „Spilvas” mārketinga direktore. „Spilvas” produkcija Īrijā ir nopērkama „SuperValu”, „Rasputin” un „Polo Stores” veikalos.
Populārākie „Spilvas” produkti pie Īrijas latviešiem jeb Īrijas tirgū kopumā ir tie, kurus aizbraucēji bija iecienījuši Latvijā. Īrijā pieprasītākie produkti ir sinepes, mārrutki, zaļie un pelēkie zirņi, marinēti gurķīši, tomātu mērces.
Ukrainā „Spilvas” produkcija ir pieejama 5 pilsētās – Kijevā, Doņeckā, Ļvovā, Odesā un Luganskā. „Vislielākais „Spilvas” ražojumu apjoms, kas tiek patērēts Ukrainā, tiek nopirkts lielajās pilsētās – Kijevā un Odesā, kur ir gan vairāk iedzīvotāju, gan lielāka pirktspēja cilvēkiem,” komentē „Spilvas” mārketinga direktore. Šobrīd „Spilvas” produkcija ir nopērkama jau 6 veikalu ķēdēs Ukrainā – „Virtus” (Виртус), „Furšet” (Фуршет), „Varus”, „Kraj-2” (Край-2), „Tavrija” (Таврия), „Vostorg” (Восторг).
Ukrainas tirgum „Spilva” piegādā dresingus – salātu mērces, kas ir ļoti pieprasīts produkts. „Ukrainā ievērojams pieprasījums ir novērojams plašākā dresingu klāstā. Joprojām turpinām strādāt pie tā, lai paplašinātu „Spilvas” produkcijas sortimentu Ukrainas veikalos,” tā Dana Erciņa-Užāne.
„Spilvas” ražojumi jau ilgstoši tiek eksportēti uz Igauniju, Īriju, Krieviju, Lietuvu, Somiju, bet pēdējā gada laikā no jauna uzsākts vai atsākts „Spilvas” produkcijas eksports uz Azerbaidžānu, Baltkrieviju, Kazahstānu, Lielbritāniju, Ukrainu, Vāciju, Zviedriju.
Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva” ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst desmit ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; tējas; garšvielas.
Andris Zeļenkovs,
„Spilvas” sabiedrisko attiecību konsultants
„Spilvas” Top3 strauji augošākie eksporta tirgi 2011. gada 10 mēnešos, salīdzinot ar 2010. gada pirmajiem 10 mēnešiem:
1. Īrija 190%
2. Lietuva 13%
3. Krievija 5%
„Lielākos „Spilvas” produkcijas apjomus Īrijā cilvēki iegādājas tās galvaspilsētā Dublinā, kur mitinās un strādā lielāks skaits iedzīvotāju, tajā skaitā latvieši, kuri pārsvarā arī pērk „Spilvas” produktus. Uzņēmuma produkcija ir pieejama arī Korkā, Limerikā, Kildērā, Droedā,” skaidro Dana Erciņa-Užāne, „Spilvas” mārketinga direktore. „Spilvas” produkcija Īrijā ir nopērkama „SuperValu”, „Rasputin” un „Polo Stores” veikalos.
Populārākie „Spilvas” produkti pie Īrijas latviešiem jeb Īrijas tirgū kopumā ir tie, kurus aizbraucēji bija iecienījuši Latvijā. Īrijā pieprasītākie produkti ir sinepes, mārrutki, zaļie un pelēkie zirņi, marinēti gurķīši, tomātu mērces.
Ukrainā „Spilvas” produkcija ir pieejama 5 pilsētās – Kijevā, Doņeckā, Ļvovā, Odesā un Luganskā. „Vislielākais „Spilvas” ražojumu apjoms, kas tiek patērēts Ukrainā, tiek nopirkts lielajās pilsētās – Kijevā un Odesā, kur ir gan vairāk iedzīvotāju, gan lielāka pirktspēja cilvēkiem,” komentē „Spilvas” mārketinga direktore. Šobrīd „Spilvas” produkcija ir nopērkama jau 6 veikalu ķēdēs Ukrainā – „Virtus” (Виртус), „Furšet” (Фуршет), „Varus”, „Kraj-2” (Край-2), „Tavrija” (Таврия), „Vostorg” (Восторг).
Ukrainas tirgum „Spilva” piegādā dresingus – salātu mērces, kas ir ļoti pieprasīts produkts. „Ukrainā ievērojams pieprasījums ir novērojams plašākā dresingu klāstā. Joprojām turpinām strādāt pie tā, lai paplašinātu „Spilvas” produkcijas sortimentu Ukrainas veikalos,” tā Dana Erciņa-Užāne.
„Spilvas” ražojumi jau ilgstoši tiek eksportēti uz Igauniju, Īriju, Krieviju, Lietuvu, Somiju, bet pēdējā gada laikā no jauna uzsākts vai atsākts „Spilvas” produkcijas eksports uz Azerbaidžānu, Baltkrieviju, Kazahstānu, Lielbritāniju, Ukrainu, Vāciju, Zviedriju.
Ēdienu un ēdiena piedevu ražotājuzņēmums „Spilva” ir viens no vadošajiem augļu un dārzeņu pārstrādes uzņēmumiem Baltijā, kas savu produkciju realizē arī eksporta tirgos gan rietumos, gan austrumos. Uzņēmuma sortimentā ietilpst desmit ēdienu un ēdiena piedevu kategorijas: tomātu mērces un kečupi; majonēzes; dresingi; konservēti dārzeņi; ievārījumi un deserti; mārrutki un sinepes; zupas un otrie ēdieni; dzērieni; tējas; garšvielas.
Andris Zeļenkovs,
„Spilvas” sabiedrisko attiecību konsultants