Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

04.10.2013

SPI Grupa pārdevusi degvīna zīmolu „Kremlevskaja”

Luksemburga, 2013.gada 4.oktobris. SPI Grupa paziņojusi par degvīna zīmola Kremlevskaja  pārdošanu kompānijai Classic International Group. 

SPI Grupas pieņemtais lēmums ir daļa no grupas globālās stratēģijas, kas paredz fokusēšanos uz vienu premiālo degvīna zīmolu Stolichnaya. Šis stratēģijas īstenošana tika uzsākta 2008.gadā, kad SPI Grupa pieņēma lēmumu izbeigt sadarbību ar zīmola Stolichnaya globālo izplatītāju Pernod Ricard, un pati pārņēma zīmola starptautisko vadību. 


Pavisam nesen SPI Grupa pieņēma lēmumu par savas kompānijas – importētāja dibināšanu ASV, lai nostiprinātu savu kontroli pār zīmolu Stolichnaya. 

Šī gada sākumā Ņujorkā tika dibināts SPI Grupas uzņēmums, kas oficiāli ar 2014.gada 1.janvāri pārņems zīmola Stolichnaya pārvaldību tā lielākajā tirgū – Amerikā.  

SPI Grupa bija degvīna Kremlevskaja (pazīstams lojālo patērētāju vidū kā Kremly) īpašniece  kopš 2003.gada un pārvaldīja šīs tirdzniecības markas īpašuma tiesības vairāk nekā 200 pasaules valstīs. 

Jaunais zīmola īpašnieks - Classic International Group – jau uzsākusi darbu pie zīmola tālākās attīstības un tuvākā mēneša laikā paziņos par saviem plāniem. 


Kremlevskaja bija pirmais starptautiskais premiālais krievu degvīna zīmols pēcpadomju „perestrojkas” laikā. Radīts 90-o gadu sākumā un pildīts modernās pudelēs, kuru dizainu veidoja Londonas dizaina aģentūra Claessens, šis degvīns savā popularitātes laikā sasniedza ļoti labus pārdošanas rezultātus - vairāk nekā 5 miljonus 9-litrīgo iepakojumu. 


Šodien Kremlevskaja pieejama plašā garšu gammā, kas raksturīga pieprasītiem un populāriem degvīniem – ar plūmju, melones, šokolādes, aprikožu, upenes un vaniļas aromātiem. Daudziem palikusi prātā Kremlevskaja  parādīšanās Fashion TV pārraidēs un spilgtā reklāmas kampaņa „Tost of New Russia” (Jaunās Krievijas tosts), kas sekmēja zīmola straujo izaugsmi. 
 

 


###

Par SPI Group

SPI Group (mītnes vieta Luksemburgā) ir tādu pasaules slavenu degvīna zīmolu kā “Stolichnaya®”, “elit ™ Stolichnaya®” un “Moskovskaya®” “degvīnu īpašnieks. 1997. gadā dibinātais uzņēmums darbojas vairāk nekā 160 tirgos un ir viens no pasaules vadošajiem vīnu un stipro alkoholisko dzērienu ražotājiem, pārdevējiem un izplatītājiem, kas izplata vairāk nekā  380 dzērienu zīmolu. 

Grupa arī koordinē tīklu, kurā darbojas vairāk nekā 75 alkohola mazumtirdzniecības veikalu, attīsta plaša mēroga nekustamā īpašuma projektus un pārvalda saimniecības ar vairāk nekā 5000 hektāru lauksaimniecības zemes.

 Viena no “SPI Group”  darbības jomām ir stiprā alkohola un vīna uzņēmumu pārņemšana un integrācija grupā. Šobrīd  grupa apvieno 15 dažādus ražošanas, importēšanas, izplatīšanas un mazumtirdzniecības uzņēmumu, kas pārņemti pēdējo 16 gadu laikā.


Par Classic International Group
Classic International Group dibinātāji ir privāta finanšu un tirdzniecības grupa ar mērķi attīstīt Krievijas un starptautiskos alkoholisko dzērienu zīmolus. Kompānija jau saņēmusi licenci zīmola Kremlevskaya pārdošanai Krievijā. 



  

Vēl ziņas

AEHT 37. ikgadējā konference un sacensības Rīgā noslēdzas ar emocionālu un svinīgu apbalvošanas ceremoniju
Pavāru konkursā Global Chef Challenge Latvijas komandai izcils sniegums
Pirmo reizi Rīgā – sarunu un ēdienu festivāls Liels & Vegāns
Rīga kļūst par starptautiskās AEHT ikgadējās konferences un profesiju konkursu norises vietu!
Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts