“Radisson Blu” viesnīcās Rīgā ieviests inovatīvs koncepts “Experience Meetings”
22. novembrī „Radisson Blu Hotel Latvija” Eiropas lielākais augstākās klases viesnīcu tīkla zīmols „Radisson Blu” prezentēja inovatīvu konferenču un pasākumu organizēšanas konceptu “Experience Meetings”. Īpaši izstrādāts koncepts iemieso nemainīgi augsta servisa standartus un individuālās pieejas sinerģiju.
“Experience Meetings” ir jaunākais no „Radisson Blu” tīkla servisa konceptiem, kas pieejams 255 viesnīcās, kurās ir vairāk nekā 2200 konferenču zāļu, 55 valstīs Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Tagad tas kļuvis pieejams arī Rīgā - visās 4 „Radisson Blu” tīkla viesnīcās.
Koncepta būtība ir maksimāla visu konferenču rīkošanai nepieciešamo klasisko pamatelementu (telpas, ēdināšana, tehniskais nodrošinājums) efektīva apvienošana ar individuālu pieeju katram klientam, nevainojamu servisu un 100% viesu apmierinātību.
“Konferenču un pasākumu organizēšana līdz ar viesu izmitināšanu ir viena no mūsu biznesa prioritātēm.
Ieviešot “Experience Meetings” konceptu, mēs piedāvāsim mūsu viesiem vēl labākus pakalpojumus un servisu visā pasākumu organizēšanas procesā - no telpu rezervēšanas līdz pat sīkākajām pasākuma detaļām.
„Experience Meetings’’ konceptu izstrādāja mūsu pasākumu un sanāksmju organizēšanas eksperti, balstoties uz plašu, gadiem ilgi uzkrātu viesmīlības pieredzi un lieliskām novērošanas spējām. Esmu priecīgs, ka tagad šo īpaši izstrādāto konceptu ieviešam arī Rīgā, visās četrās „Radisson Blu” tīkla viesnīcās, un ceru, ka to augstu novērtēs mūsu klienti,” uzsver „Radisson Blu” viesnīcu tīkla reģionālais direktors Baltijas valstīs un „Radisson Blu Hotel Latvija” ģenerāldirektors Ronalds Smithjes.
„Experience Meetings” konceptu veido trīs elementi: pirmkārt, „Brain Food”, kas apvieno inovatīvu un veselīgu ēdienu un dzērienu ēdienkarti, kuru speciāli izstrādājuši profesionāli dietologi sadarbībā ar viesnīcu restorānu pavāriem.
„Brain Food” piedāvā sabalansētu uzturu, kas sastāv no svaigiem un rūpīgi izvēlētiem vietējās izcelsmes produktiem ar zemu tauku saturu un cukura līmeni. Ēdienkarti galvenokārt veido jūras velšu un graudaugu produkti, augļi un dārzeņi, kas palīdz saglabāt stabilu cukura līmenī cilvēka asinīs, kā rezultātā paaugstinās koncentrēšanās spējas un mazinās stresa līmenis.
Otrais elements ir „Brain Box” - īpaši iekārtota konferenču telpa, kas veicina radošu ideju ģenerēšanu un jebkuras sanāksmes maksimālu rezultātu. „Brain Box” telpa ir aprīkota ar ērti pielāgojamām mēbelēm: pārvietojamiem atpūtas krēsliem un spilveniem, regulējamu apgaismojuma sistēmu un īpašu aprīkojumu kā, piemēram, organiskā stikla siena vai tāfele, uz kurām var rakstīt un zīmēt.
Trešais elements ir „Connectivity” jeb savienojamība, kuru visiem „Radisson Blu” viesnīcu klientiem nodrošina bezmaksas ātrs bezvadu internets.
Mārketinga vadītāja „Radisson Blu” viesnīcām Latvijā Aiga Lapiņa atzīst: „Pēdējos gados Latvijā ir novērota tendence, ka arvien vairāk iedzīvotāju dod priekšroku veselīgam dzīvesveidam un kā vienai no tā sastāvdaļām – sabalansētam uzturam.
Mēs cenšamies iet līdzi laikam un nodrošināt šādu iespēju mūsu klientiem, jo, kā zināms, pilnvērtīgs uzturs optimizē prāta spējas un paaugstina darba efektivitāti, kas nepieciešami veiksmīgai sanāksmes norisei.
Tieši tāpēc „Brain Food” ēdienkartes pamatā ir svaigas vietējās izcelsmes sastāvdaļas, produkti ar minimālu rūpniecisko apstrādi, dabiskiem saldinātājiem un samazinātu tauku saturu. Protams, „Brain Food” ir arī estētiskais un kulinārais baudījums, – to nemitīgi atzīst mūsu viesi.”
Papildu informācija:
Aiga Lapiņa
Mārketinga vadītāja Radisson Blu viesnīcām Latvijā
E-pasts aiga.lapina@radissonblu.com
Tel. +371 6777 2254
www.radissonblu.com/meetings