Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

31.08.2016

Populārajam liķierim “Jägermeister” ir jauns pudeles dizains

Viens no Latvijā populārākajiem premiālajiem stiprajiem alkoholiskajiem dzērieniem, liķieris “Jägermeister”, ieguvis jaunu pudeles un etiķetes dizainu. Pudele, kuras izskats nebija mainīts kopš 2002. gada, ir nedaudz pagarināta, tās pleci ir platāki, stūri – kantaināki. 

“Jägermeister” uzraksts uz pudeles ir iespiests dziļāk, izceļot produkta pagatavošanas meistarību. Pudeles korķis ir kļuvis garāks un uz tā ir dzēriena receptes autora dēla Kurta Masta  paraksts ar tekstu “Kopš 1878”, atsaucoties uz kompānijas dibināšanas gadu. 

No septembra zāļu liķieris “Jägermeister”  savā jaunajā veidolā iekaros veikalu plauktus un viesmīlības industriju Latvijā.

Visas jaunā dizaina pudeles, sākot ar miniatūro 2cl līdz pat 1.75l pudeles iepakojumam būs pieejamas vairāk nekā 100 pasaules valstīs.  

“80 gadu laikā tā ir piektā reize, kad tiek mainīts pudeles dizains, bet uz etiķetes nemainīgi paliek tādi galvenie zīmola simboli kā kantainā pudele, brieža attēls un Otto von Rīzentāla mednieku devīze. 

Ir mainīts arī “Jägermeister” uzraksts uz etiķetes – tagad tas ir kodolīgs un atspoguļo zīmolu, kurš lepojas ar savu mantojumu un produkta kvalitāti. Uzraksts vācu valodā “Der Kräuterlikör” etiķetes lejas daļā ir izcelts ar oranžu krāsu, pastiprinot zīmola pašapzinīgo tēlu,” stāsta zīmola vadītāja Viktorija Perveņecka.  

“Savukārt briedis uz pudeles etiķetes ir attēlots autentiskā veidā: brieža ragi kļuvuši spēcīgāki un tā izskatā, salīdzinot ar priekšteci, parādījies briedums. Zaļā krāsa fonā atspoguļo mežu, brieža dabisko vidi, kurā sastopamas visas 56 dabīgās sastāvdaļas, kas rada īpašo “Jägermeister” garšu. Etiķete stāsta par liķiera kvalitāti un ražošanu –“Jägermeister” ir “aukstas macerācijas eliksīrs”, kurš tiek izturēts ozolkoka mucās,” stāsta V.Perveņecka. 

Šogad zīmola “Jägermeister” pārdošanas rādītāji Latvijā piedzīvojuši strauju izaugsmi. Pieaugums šī gada astoņos mēnešos bijis aptuveni23%. 

“Jägermeister” ir aktīvs zīmols, kurš jau vairākus gadus piedalās lielākajos vasaras festivālos – “Positivus”, “SummerSound”, “Laba daba”. 

Liķieri “Jägermeister” eksperti iesakavislabāk baudīt tīrā veidā kā ledus aukstu šotu.

Dana Hasana


ALKOHOLA LIETOŠANAI IR NEGATĪVA IETEKME. TĀ PĀRDOŠANA, IEGĀDĀŠANĀS UN NODOŠANA NEPILNGADĪGĀM PERSONĀM IR AIZLIEGTA. 

  

Vēl ziņas

AEHT 37. ikgadējā konference un sacensības Rīgā noslēdzas ar emocionālu un svinīgu apbalvošanas ceremoniju
Pavāru konkursā Global Chef Challenge Latvijas komandai izcils sniegums
Pirmo reizi Rīgā – sarunu un ēdienu festivāls Liels & Vegāns
Rīga kļūst par starptautiskās AEHT ikgadējās konferences un profesiju konkursu norises vietu!
Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts