Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

06.06.2018

Pašmāju “Amber Beverage Group” un Lielbritānijas “Cellar Trends” nostiprina attiecības

Pašmāju vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs "Amber Beverage Group" (ABG) palielinājis sev piederošo akciju daļu Lielbritānijas vadošajā vīna, stipro alkoholisko dzērienu, alus un saistīto produktu neatkarīgajā uzņēmumā “Cellar Trends” līdz 70%. 

Atlikušās akcijas arvien piederēs Mariotu un Vatsa ģimenēm; uzņēmuma vadībā izmaiņas netiks veiktas. 

“Amber Beverage Group” valdes priekšsēdētājs Sīmurs Fereira pauda apbrīnu par “Cellar Trends” komandu, sakot, ka ar nepacietību gaida iespēju ciešāk sadarboties ar Lielbritānijā bāzēto komandu un īstenot nākamo fāzi uzņēmumu unikālajā vēsturē. 

Martins Vatss (Martin Watts) un Deivids Mariots (David Marriot), kopīgie izpilddirektori sacīja, "Šī ir veiksmīga “Cellar Trends” attiecību evolūcija ar “Amber Beverage Group”. Tā nodrošina stabilu pamatu un pārliecību tālākai un veiksmīgai zīmolu attīstībai visiem zīmolu īpašniekiem, kurus pārstāvam ar lielu lepnumu."

“Cellar Trends” bija lielākais ģimenes kontrolētais vīnu, stipro alkoholisko dzērienu un saistīto produktu izplatītājs Apvienotajā Karalistē. Uzņēmums apkalpo Lielbritānijas dzērienu nozari gan tirdzniecības, gan ārpus tirdzniecības sektorā. “Cellar Trends” portfelis ietver vairāk nekā 60 starptautiskus zīmolus. “Amber Beverage Group” ir uzņēmuma akciju daļu īpašnieks kopš 2017. gada sākuma.

“Amber Beverage Group” ir viens no vadošajiem dzērienu ražošanas, izplatīšanas, loģistikas pakalpojumu un mazumtirdzniecības pakalpojumu uzņēmumiem. ABG ir starptautiska uzņēmumu grupa, kuras centrālais birojs atrodas Luksemburgā, savukārt ražošanas, loģistikas un mazumtirdzniecības uzņēmumi ir bāzēti Krievijā, Meksikā, Apvienotajā Karalistē, Austrālijā un Baltijas valstīs – uzņēmuma vēsturiskajā mājvietā.

ABG ražo, pilda, izplata, eksportē un pārdod plašu dzērienu klāstu ar vairāk nekā 600 uzņēmuma paša un trešo pušu zīmoliem. ABG piederošo zīmolu skaits pārsniedz 130; uzņēmums eksportē uz vairāk nekā 70 globālajiem tirgiem tādus starptautiski atpazīstamus zīmolus kā “Rīgas Melnais Balzams”, “Moskovskaya Vodka”, “Rooster Rojo” tekila un “Cosmopolitan Dīva”.

Sabīne Rutka

  

Vēl ziņas

AEHT 37. ikgadējā konference un sacensības Rīgā noslēdzas ar emocionālu un svinīgu apbalvošanas ceremoniju
Pavāru konkursā Global Chef Challenge Latvijas komandai izcils sniegums
Pirmo reizi Rīgā – sarunu un ēdienu festivāls Liels & Vegāns
Rīga kļūst par starptautiskās AEHT ikgadējās konferences un profesiju konkursu norises vietu!
Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts