„Maxima” atklāj unikālu projektu
„Maxima” atklāj unikālu projektu, sniedzot pircējiem iespēju ietekmēt sortimentu un apkalpošanas kvalitāti
Lai paplašinātu pircēju iespējas ietekmēt gan preču sortimentu, gan apkalpošanas kvalitāti, kā arī pašiem iesaistīties veikalu pilnveidošanā, veikalu tīkls „Maxima” izveidojis īpašu mājas lapu – www.viensnomums.lv. Tās apmeklētājiem reģistrējoties būs iespēja ne vien balsot par atlaižu piešķiršanu produktiem, bet arī sniegt savus ierosinājumus par konkrētu veikalu sortimenta izmaiņām un veikala darba uzlabošanu.
„Domājot par veidiem, kā arvien vairāk uzlabot komunikāciju ar mūsu pircējiem un sniegt viņiem iespēju ērtā veidā ierosināt dažādas izmaiņas un uzlabojumus „Maxima” veikalos un preču sortimentā, nonācām pie idejas par īpašas mājas lapas izstrādi, kas kalpotu kā unikāla platforma efektīvākai divvirzienu komunikācijai ar mūsu pircējiem,” stāsta „Maxima Latvija” preses sekretārs Ivars Andiņš.
Pirmajās dienās pēc projekta atklāšanas mājas lapu apmeklējuši gandrīz 15 000 cilvēku.
Apkopojot un izvērtējot www.viensnomums.lv lietotāju ierosinājumus, attiecīgi plānots pieņemt lēmumu par konkrētu izmaiņu veikšanu un papildinājumu ieviešanu „Maxima” veikalos.
Ikvienam www.viensnomums.lv reģistrētajam lietotājam, piesakoties atlasei, ir iespēja kļūt arī par „Maxima” reklāmu varoni – jau pašlaik saņemti 157 pieteikumi. Papildus citām aktivitātēm www.viensnomums.lv lietotāji varēs dalīties arī ar receptēm un praktiskām un noderīgām idejām, kas saistītas ar sadzīviskiem jautājumiem, piemēram, kā uzmeistarot dārza laistītāju no limonādes pudeles, kā par izmēru pastiept kurpes vai arī pagatavot cieti vārītas olas cepeškrāsnī.
Jau tuvākajā nākotnē mājas lapu www.viensnomums.lv plānots attīstīt, sniedzot vēl plašākas iespējas ikvienam izteikt savu viedokli un ietekmēt gan sortimentu, gan arī dalīties ar praktisku un noderīgu informāciju.
Viens no jaunās mājas lapas www.viensnomums.lv priekšvēstnešiem, kas pircējiem ļauj izteikt savu viedokli par apkalpošanas kvalitāti veikalos, ir projekts „Smaids”. Tā ietvaros „Maxima XX” un „Maxima XXX” lielveikalu apmeklētājiem, izmantojot īpašas novērtējumu pogas pie kulinārijas izstrādājumu vitrīnām, ir iespēja vērtēt pārdevēju darbu.
Pircēju vērtējums kopš šā gada sākuma liecina, ka pārliecinošs vairākums jeb vidēji 76% pircēju, kas izmantojuši iespēju izteikt viedokli, ar pārdevēju darbu ir apmierināti. Aptuveni 15% pārdevēju veikumu vērtē neitrāli, savukārt tikai 9% nav bijuši īsti apmierināti ar apkalpošanu.