Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

06.02.2012

Latvijas Eksportpadome: Arī oriģināls iepakojums var veicināt Latvijas preču noietu ārzemēs

Kā rāda pieredze un vietējo uzņēmumu veiksmes stāsti par augsto novērtējumu ārvalstu tirgos, pastāv daudz veidi, kā savu produkciju izcelt un padarīt ne vien konkurēt spējīgu, bet arī interesantu pircējiem. Viens pozitīvs piemērs ir dizainiski atšķirīgs iepakojums – kas piesaista uzmanību vēl pirms ir ievērots pats produkts.

Par iepakojuma nozīmi un spēju palielināt produkta noietu liecina SIA Aimax jaunums – kartona iepakojums Latvijas valsts kontūras formā. Šia iepakojums izpelnījies atzinību gan no Latvijas uzņēmumiem, kas vēlas savus produktus piedāvāt ārvalstu tirgos, gan arī citu valstu pircēji, kas ar interesi aplūko neierasto iepakojumu un labprāt izvēlas konkrētos produktus iegādāties.

Kā atzīmē SIA Aimax projektu vadītāja Ilona Rimševica, “uzņēmums Aimax specializējas kartona iepakojumu izstrādāšanā un izgatavošanā, kā arī poligrāfijas produkcijas ražošānā, uzņēmumiem piedāvājot izmantot dažādas formas, unikālas kartona kastes, kas ir ne tikai dizainiski ļoti pievilcīgas un uz tām ir iespējams izvietot uzņēmuma reklāmu, bet tās var nodot otrreizējā pārstrādē, tādā veidā rūpējoties par dabu un kokiem. Vietējie uzņēmumi un pircēji to novērtē.”

“Latvijas uzņēmumiem ir jābūt radošiem, lai ar inovatīviem un interesantiem sava produkta pasniegšanas veidiem piesaistītu ārvalstu publikas uzmanību, ieinteresētu un liktu viņiem iegādāties šīs preces vai pakalpojumus. Mūsdienās nepietiek tikai ar labu kvalitāti. Tādēļ ir apsveicami šāda, zināmā mērā, uzdrīkstēšanās, piemēram, iepakojuma dizaina jomā. Un, kā rāda pircēju aktivitāte, tas atmaksājas,” atzīst Latvijas Eksportpadomes (LEP) projektu direktors Jānis Āboliņš.

SIA Aimax ir radījis kartona kasti iepakojumiem Latvijas kontūras formās, kuras dizains ir arī reģistrēts Latvijas Republikas Patentu valdē. Šāds neparasts un izteiksmīgs iepakojums piesaista to cilvēku uzmanību, kas veikala plauktu raibajā piedāvājumā meklē vietējo, Latvijā ražotu preci, kurai uzticas vairāk. Turklāt Latvijas robežas kontūras piesaistīs tūristus, kas vēlēsies iegādāties oriģinālus suvenīrus, kas atšķiras no citur pasaulē ražotiem produktiem. Tas paver lieliskas iespējas ražotājiem piedāvāt ciemiņiem simbolisku Latviju, kas spēj pārsteigt ar savu būtību un saturu, jo kartona kārbā var iepakot gan saldumus, gan kosmētiku, gan pat mākslas darbus, kas nesīs Latvijas un pašmāju ražotāja vārdu ārpus valsts robežām.


Par LEP:
Latvijas Eksportpadome ir organizācija, kas veidota ar mērķi sniegt uzņēmumiem atbalstu Latvijā ražotu preču eksportēšanai, nodrošinot konsultācijas uzņēmumiem eksporta uzsākšanai, veicinot palīdzību valstiskā līmenī un garantējot uzņēmumiem nepieciešamo informāciju un savstarpējas sadarbības iespējas ārzemju tirgus izpētē, kā arī veidojot Latvijas ražotāju tēlu ārvalstīs.



Linda Upīte,
Latvijas Eksportpadome
sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja


  

Vēl ziņas

AEHT 37. ikgadējā konference un sacensības Rīgā noslēdzas ar emocionālu un svinīgu apbalvošanas ceremoniju
Pavāru konkursā Global Chef Challenge Latvijas komandai izcils sniegums
Pirmo reizi Rīgā – sarunu un ēdienu festivāls Liels & Vegāns
Rīga kļūst par starptautiskās AEHT ikgadējās konferences un profesiju konkursu norises vietu!
Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts