Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

05.07.2018

Latvijas balzams pārliecinoši iesoļo premium džina kategorijā


Sekojot globālajām tirgus tendencēm, Baltijas vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Latvijas balzams laidis klajā pirmo Latvijā destilēto premium džinu Cross Keys Gin. Pateicoties dzērienā iekļautajām Latvijas vasarai raksturīgajām zālītēm – kumelītēm un liepziediem –, Cross Keys Gin piedāvā nobaudīt patiesu Baltijas vasaras garšu.

“Šonedēļ uzsākam jaunā dzēriena ražošanu un jau pavisam drīz nodosim to izplatīšanai Baltijā, Lielbritānijā, Krievijā, Austrālijā, Itālijā un citur,” stāsta globālais zīmolu direktors Māris Kalniņš. 

“Vairāki mūsu sadarbības partneri ārvalstīs izrādījuši augstu interesi par Latvijas pirmo premium džinu, vēlreiz apstiprinot mūsu gadsimtiem senās stipro dzērienu ražošanas tradīcijas un pieredzi,” stāsta Māris Kalniņš.

Džina kategorija ir viena no retajām stiprā alkohola kategorijām, kas pēdējo gadu laikā ir pieredzējusi pozitīvu dinamiku, katru gadu premium džina segmentam pieaugot par 7 – 9%. 

“Mūsu lēmums startēt šajā kategorijā ar augstvērtīgu un kvalitatīvu produktu ir stratēģiski pārdomāts. Šajā dzērienā esam iekļāvuši labāko, ko varam piedāvāt – mūsu reģionam un vasarai raksturīgās kumelītes un liepziedus, ko, protams, apvienojam ar kadiķogām. Pamatam šajā dzērienā izmantojam jau pārbaudītas vērtības – zālīšu kombināciju no leģendārā Rīgas Melnā Balzama, atklāj globālais zīmolu direktors.

“Tirgus šobrīd ir pārpildīts ar dažādām džina variācijām, tādēļ mēs izvēlamies būt dispozicionāli pretēji – piņķerīgo kokteiļu vietā aicinām džina pilnīgo garšu izjust vienkārši pagatavojamos kokteiļos vai tīrā veidā. Tāpat esam izvēlējušies neierastu iepakojumu – Cross Keys Gin pildām latviešiem labi pazīstamajās “Rīgas Melnā Balzama” māla krūkās, kuras ievērojami ietekmē džina nobriešanas procesu. Tieši stikla pudeles vietā izvēlētā māla krūka ir tā, kas piešķir dzērienam dziļāku un noapaļotāku garšu. Esam pārliecināti, ka dzēriena noslīpētā garša spēs uzrunāt patērētājus visā pasaulē,” noslēdz globālais zīmolu direktors Māris Kalniņš.

AS Latvijas balzams ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā ar tradīcijām bagātu vēsturi kopš 1900. gada. Uzņēmums ir viens no Latvijas vadošajiem eksportētājiem – tā produkcija pieejama vairāk nekā 30 pasaules valstīs un katru gadu tiek apgūti arvien jauni eksporta tirgi. Tāpat “Latvijas balzams” ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā.

Kopš 2014. gada AS Latvijas balzams ir iekļauta uzņēmumu grupas Amber Beverage Group (ABG) sastāvā, kas ir viens no vadošajiem dzērienu ražošanas, izplatīšanas, loģistikas pakalpojumu un mazumtirdzniecības pakalpojumu uzņēmumiem. ABG ir starptautiska uzņēmumu grupa, kuras centrālais birojs atrodas Luksemburgā, savukārt ražošanas, loģistikas un mazumtirdzniecības uzņēmumi ir bāzēti Krievijā, Meksikā, Apvienotajā Karalistē, Austrālijā un Baltijas valstīs – uzņēmuma vēsturiskajā mājvietā.

ABG ražo, pilda, izplata, eksportē un pārdod plašu dzērienu klāstu ar vairāk nekā 600 uzņēmuma paša un trešo pušu zīmoliem. ABG piederošo zīmolu skaits pārsniedz 130; uzņēmums eksportē uz vairāk nekā 70 globālajiem tirgiem tādus starptautiski atpazīstamus zīmolus kā Rīgas Melnais Balzams, Moskovskaya Vodka, Rooster Rojo tekila un Cosmopolitan Dīva.


Sabīne Rutka





ALKOHOLA LIETOŠANAI IR NEGATĪVA IETEKME. TĀ PĀRDOŠANA, IEGĀDĀŠANĀS UN NODOŠANA NEPILNGADĪGĀM PERSONĀM IR AIZLIEGTA. 


  

Vēl ziņas

AEHT 37. ikgadējā konference un sacensības Rīgā noslēdzas ar emocionālu un svinīgu apbalvošanas ceremoniju
Pavāru konkursā Global Chef Challenge Latvijas komandai izcils sniegums
Pirmo reizi Rīgā – sarunu un ēdienu festivāls Liels & Vegāns
Rīga kļūst par starptautiskās AEHT ikgadējās konferences un profesiju konkursu norises vietu!
Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts