“Latvijas balzams” 2013. gadā saražojis vairāk nekā 2,5 miljonus litru dzirkstošo dzērienu
„Latvijas balzams” 2013. gadā saražoja 2 miljonus 636 950 litrus dzirkstošo alkoholisko dzērienu, no kuriem „Rīgas šampanietis” un „Rīgas Dīva” kopā veidoja vairāk nekā 1,5 miljonus litru. Kopumā 2013. gadā „Rīgas Dīva” un „Rīgas šampanietis” zīmola dzērienu ražošana augusi par 2%.
Lai arī „Rīgas šampanietis oriģinālais” pēc VID 9 mēnešu datiem joprojām ir visvairāk pārdotais dzirkstošais vīns vietējā tirgū, arvien lielāku popularitāti pircēju vidū iegūst „Rīgas Dīva” dzirkstošie alkoholiskie dzērieni, kas vietējā tirgū jau pārstāvēti ar četriem dzērienu veidiem. „Rīgas Dīva” ražošanas apjomi pērn auguši par 67% salīdzinājumā ar 2012. gadu.
„Tas mums nav pārsteigums, jo dzērienu aktuālākās modes tendences norāda uz pircēju interesi par saldenākiem dzērieniem ar zemāku alkohola saturu. Šīm pircēju prasībām lieliski atbilst „Rīgas Dīva”. Paredzot šīs tendences, „Latvijas balzams” jau 2012. gadā aizsāka pārdomātu un uz nākotnes tirgus situāciju vērstu ražošanas un tirdzniecības politiku, pārstrukturizējot Rīgas dzirkstošo vīnu un dzērienu līniju un uzsākot zīmola „Rīgas Dīva” ražošanu”, pauž uzņēmuma Komercdirektors Valters Kaže.
Kopumā 2013. gadā „Rīgas Dīva” un „Rīgas šampanietis” zīmola dzērienu ražošana kāpusi par 2%, vienlaikus portfelī nedaudz (par 11%) samazinoties Rīgas šampanietim, bet strauji (par 67%) augot dzirkstoša vīna „Rīgas Dīva” apjomam.
Uzņēmums jau ir sācis strādāt pie vairākiem jauniem dzirkstošo vīnu projektiem, kas vērsti arī uz eksporta tirgu.
Dana Hasana