Latvijā ražotais degvīns “Amber Gold” iegūst prestižo Red Dot balvu dizainā
A/S “Latvijas balzams” ražotais degvīns “Amber Gold™ Vodka” par godu tā unikālajam iepakojumam šogad ieguvis jau otro dizaina balvu. Nupat saņemta prestižā Red Dot 2017 balva disciplīnā Komunikācijas dizains. Iepakojuma ideja, kuras autors ir Ēriks Šulcs no dizaina aģentūras “Brand Box”, tapis, iedvesmojoties no Baltijas jūras un dzintara, kas ir arī degvīna “Amber Gold” vadmotīvs.
“Red Dot” balva ir viena no starptautiski pazīstamākajiem un prestižākajiem dizaina apbalvojumiem, kuru organizē Vācijas Ziemeļreinas–Vestfālenes Dizaina centrs. Šogad organizatori disciplīnā Komunikācija dizains saņēma vairāk nekā 8000 pieteikumus no 50 pasaules valstīm. Visus darbus vairāku dienu garumā vērtēja 24 neatkarīgi nozares profesionāļi no visas pasaules.
”Produktu mēs “pērkam arī ar acīm”, tādēļ ir patiess gandarījums, ka Latvijā ražots dzēriens ir ieguvis šo augsto dizaina nozares novērtējumu. Katra šāda starptautiska balva veicina arī Latvijas atpazīstamību un paver jaunus eksporta tirgus ražotājiem. “Amber Gold” ir viens no lielākajiem inovatīvajiem jauno produktu projektiem, tāpēc prieks, ka tā dizains, kuru radījusi lieliskā Brand Box komanda, ir starptautiski novērtēts”, komentē Dana Hasana, “Amber Beverage Group” un “Latvijas balzams” komunikācijas vadītāja.
“Balvas noteikti nav mūsu pašmērķis, bet ir patīkami tās saņemt, it īpaši starptautiskas. Tas stiprina mūsu ticību, ka Latvijas dizains attīstās pareizi un ilgtermiņā var kļūt par eksporta preci un vienu no Latvijas vizītkartēm. Labs dizains rodas apvienojot vairākus faktorus, un kopā ar klientu ir izdevies atrast veiksmes formulu” – tā prestižo apbalvojumu komentē “Brand Box”
“Amber Gold” nosaukums un dizaina galvenais motīvs – dzintars – atspoguļo tā ražošanas tehnoloģiju. Šis ir premiālas kvalitātes degvīns, kuru ražošanas procesā filtrē caur trim dažādiem filtriem – vispirms caur dzintara pavedienu filtru, pēc tam caur dzintara un sudraba mikrogranulām, bet noslēgumā caur zelta diegu filtru. Tas piešķir degvīnam izteikti maigo garšu.
Degvīnam “Amber Gold” izmantotas 0,5, 0,7 un 1 l vienota dizaina stikla pudeles. To virsma ir negluda ar viļņveida faktūru kā dzintara akmenim. Etiķešu formas ir neregulāras, bet krāsas ieturētas dzintara toņos. Sērijas pudelēm izmantoti vienota dizaina metāla korķi etiķešu pamatkrāsā.
Jāpiebilst, ka šī jau ir otrā starptautiskā dizaina balva, kuru “Amber Gold” šogad ieguvis – maijā degvīns saņēmis “Iepakojuma ekselences” balvu. Degvīns ir pieejams Baltijas tirgū, kā arī tas tiek arī eksportēts uz citu valstu tirgiem.
Dana Hasana
ALKOHOLA LIETOŠANAI IR NEGATĪVA IETEKME. TĀ PĀRDOŠANA, IEGĀDĀŠANĀS UN NODOŠANA NEPILNGADĪGĀM PERSONĀM IR AIZLIEGTA.