Konkursā Electrolux Ideas Lab uzvar „Watch Your self”
Izceļot aktuālu ideju veselīgu un ilgtspējīgu ēšanas paradumu veicināšanai, pirmdien, 28. novembrī Electrolux paziņoja, ka ideju konkursa Electrolux Ideas Lab uzvarētājs ir pieteikums „Watch Your self”, kura idejas autors ir Igaunijas dizaina students Hanness Lungs (Hannes Lung). „Watch Your self” koncepcija ir uz rokas valkājama ierīce, kas noskenē pārtikas veikala plauktā esošos produktus un uz lietotāja plaukstas attēlo attiecīgas receptes.
Globālais ideju konkurss Electrolux Ideas Lab tika izsludināts augustā, un tā izaicinājuma jautājums bija: “Kā varam iedvesmot cilvēkus visā pasaulē gatavot garšīgāk, veselīgāk un ilgtspējīgāk?” Teju 40 000 cilvēku balsojumā tika izraudzīti 10 finālisti, no kuriem Electrolux ekspertu žūrija nu ir izraudzījusies uzvarētāju.
„Watch Your self” autors, pateicoties savai inovatīvajai idejai, kas atvieglotu iepirkšanos un veicinātu veselīgākus ēšanas paradumus, iegūst naudas balvu 10 000 € apmērā, kā arī iespēju pavadīt aizraujošu nedēļu Stokholmā, tā dēvētajā Skandināvijas start-up galvaspilsētā. Tā ir aizraujoša iespēja iepazīties ar Electrolux vadītājiem un ekspertiem, kā arī veidot kontaktus ar Skandināvijas veiksmīgāko start-up radošajiem prātiem.
“Pirmajā Electrolux Ideas Lab konkursā iesaistījās daudzi, un tā bija lieliska iespēja Electrolux smelties iedvesmu veselīgākai ēšanai un dzīvei no radošajiem prātiem visā pasaulē,” stāsta Electrolux Group mārketinga vadītāja un žūrijas locekle Merīkei Kofa (MaryKay Kopf). “Uzvarējusī ideja mūs apbūra ar vispusīgo pieeju; autors bija iejuties patērētāja lomā, lai atrisinātu problēmas, kas saistītas ar pārtikas pirkšanu un saspringtu ģimenes dzīves grafiku. „WatchYourself” būtu noderīgs rīks jebkuram aizņemtam vecākam.”
Finālistu idejas
Konkursā Electrolux Ideas Lab tika pieteiktas daudzas un dažādas idejas no viedtālruņu aplikācijām, pārtikas koplietošanas programmām, inovatīviem recepšu apkopojumiem, virtuves rīkiem un noderīgiem padomiem līdz pilnvērtīgiem biznesa modeļiem.
Pieteikumi lielā mērā balstījās uz aktuālām tendencēm, tostarp savienojamību, pārtikas 3D drukāšanu un spēļošanu (gamification). Tika piedāvāts plašs aplikāciju klāsts – no pārtikas koplietošanas līdz sastāvdaļu izsekošanai – gan pārstrādājot jau esošus produktus, gan attēlojot pārtikas kopienas un tīkla nākotnes vīzijas. “Mums bija prieks, ka tika pieteiktas tik daudzas mūsu patērētāju vajadzībām patiesi aktuālas idejas,” stāsta 360 Patērētāju pieredzes un zīmola viceprezidente un žūrijas locekle Mona Abbasi (Mona Abbasi).
Top 50 sarakstā iekļuvušie pieteikumi tika iesūtīti no 27 valstīm, un publiskā balsojumā tika atlasītas 10 labākās idejas. Konkursa Electrolux Ideas Lab žūrija izvērtēja desmit finālistus, izraugoties no to vidus konkursa uzvarētāju.
Arita Krūze