Kompānija Sushi Box, kas Latvijā pirmo reizi organizēja suši masveida ražošanu, pievēršas mazumtirdzniecībai
Kopš vasaras sākuma suši tiek piedāvāti airBaltic ēdienkartē, no šodienas – Narvesen
Rīga, 15.06.2011. Latvijas uzņēmums Sushi Box, kas pārstāv tāda paša nosaukuma tirdzniecības marku, no šodienas sāk piegādāt savu produkciju Narvesen tīklam. Pirmajos trijos mēnešos firma ik dienu plāno realizēt līdz 250–300 suši komplektu. Paralēli arī tiek paplašināta sadarbība ar aviokompāniju airBaltic, kuras pamatēdienkartē Sushi Box produkcija iekļauta kopš jūnija sākuma*. Latvijā pirmo reizi sākta suši masveida ražošana vienā no labākajiem Rīgas japāņu restorāniem ar pasaulslavenu vārdu (tos, protams, gatavo ar rokām pēc speciāla pasūtījuma), kas ļāvis tirgū radīt jaunu segmentu – „suši līdzņemšanai” (no angļu val. take away).
„Faktiski mēs suši esam pārvietojuši uz ātro uzkodu kategoriju. Tagad tiem cilvēkiem, kas labprāt pērk ēdienu līdzņemšanai, pieejama sātīga un veselīga alternatīva sviestmaizēm. Domājam, ka Narvesen tirdzniecības vietās mūsu produktu biežāk pirks meitenes un sievietes, kas vairāk uzmanības pievērš kaloriju daudzumam ēdienā. Mūsu mērķauditorijas vecums – no 18 līdz 50 gadiem. Sushi Box biznesa modelis vēl ātrāk palīdzēs suši no „ekskluzīvas preces” pārtapt par „to, ko ēd visi”. Mūsu masveida ražošanas koncepcijai Narvesen ir ideāls starta laukums, lai ienāktu mazumtirdzniecībā. Mums izdevies izrāviens suši segmentā Latvijā, panākot produkta derīguma termiņu 48 stundas. Turklāt mēs neizmantojam kaitīgas piedevas, konservantus un nodrošinām produktam restorāna kvalitāti,” uzsvēra projekta Sushi Box vadītāja Kristīne Kirilka.
Uzņēmums Sushi Box ir organizējis un kontrolē darbu restorāna cehā, kur tiek ražoti divu veidu suši – ar teriyaki mērcē vārītu lasi un veģetārie. Veltnīšus gatavo profesionāli suši meistari, kam ir ilgu gadu darba pieredze Rīgā un citās Eiropas galvaspilsētās.
Pirmajās nedēļās Sushi Box produkcija būs pieejama 25 Narvesen tirdzniecības vietās: 22 – Rīgā, divās Jūrmalā un vienā – Mārupē. Šie objekti ir lielākie tīkla veikali, visa Vecrīga, Neste degvielas uzpildes stacijas. Mazumtirdzniecības pārdošanas gaita tiks pastāvīgi analizēta, un Narvesen skaits, kurās parādīsies suši, visticamāk, palielināsies.
„Plauktos atvēlētā vieta ir ierobežota, tāpēc mums jāpārdod tikai bestselleri. Šodien tie ir vārīts lasis un veģetārie suši**. Jādomā, zivju suši noiets būs lielāks. Starp citu, testa periodā airBaltic reisos pieprasījuma līderis bija suši ar vārītu lasi, kas tagad iekļauti pamatēdienkartē. Rudenī plānojam papildināt sortimentu ar vistas gaļas suši,” piebilda K. Kirilka.
Sushi Box savu produkciju piedāvā arī Rīgas tenisa klubos Enri.
.
* No aprīļa beigām līdz 31. maijam Sushi Box suši bija pieejami airBaltic pasažieriem īpašā piedāvājumā. Patlaban suši pasniedz reisos, kas ilgst vairāk nekā divas stundas.
** Narvesen 8 suši (abu veidu) komplekta mazumtirdzniecības cena ir Ls 2,49. Produkta neto svars – aptuveni 185 grami. Papildus (par Ls 0,39) var iegādāties iepakojumu ar neatšķaidītu sojas mērci, vasabi, ingveru, mērces trauciņu un irbulīšiem.
Rīga, 15.06.2011. Latvijas uzņēmums Sushi Box, kas pārstāv tāda paša nosaukuma tirdzniecības marku, no šodienas sāk piegādāt savu produkciju Narvesen tīklam. Pirmajos trijos mēnešos firma ik dienu plāno realizēt līdz 250–300 suši komplektu. Paralēli arī tiek paplašināta sadarbība ar aviokompāniju airBaltic, kuras pamatēdienkartē Sushi Box produkcija iekļauta kopš jūnija sākuma*. Latvijā pirmo reizi sākta suši masveida ražošana vienā no labākajiem Rīgas japāņu restorāniem ar pasaulslavenu vārdu (tos, protams, gatavo ar rokām pēc speciāla pasūtījuma), kas ļāvis tirgū radīt jaunu segmentu – „suši līdzņemšanai” (no angļu val. take away).
„Faktiski mēs suši esam pārvietojuši uz ātro uzkodu kategoriju. Tagad tiem cilvēkiem, kas labprāt pērk ēdienu līdzņemšanai, pieejama sātīga un veselīga alternatīva sviestmaizēm. Domājam, ka Narvesen tirdzniecības vietās mūsu produktu biežāk pirks meitenes un sievietes, kas vairāk uzmanības pievērš kaloriju daudzumam ēdienā. Mūsu mērķauditorijas vecums – no 18 līdz 50 gadiem. Sushi Box biznesa modelis vēl ātrāk palīdzēs suši no „ekskluzīvas preces” pārtapt par „to, ko ēd visi”. Mūsu masveida ražošanas koncepcijai Narvesen ir ideāls starta laukums, lai ienāktu mazumtirdzniecībā. Mums izdevies izrāviens suši segmentā Latvijā, panākot produkta derīguma termiņu 48 stundas. Turklāt mēs neizmantojam kaitīgas piedevas, konservantus un nodrošinām produktam restorāna kvalitāti,” uzsvēra projekta Sushi Box vadītāja Kristīne Kirilka.
Uzņēmums Sushi Box ir organizējis un kontrolē darbu restorāna cehā, kur tiek ražoti divu veidu suši – ar teriyaki mērcē vārītu lasi un veģetārie. Veltnīšus gatavo profesionāli suši meistari, kam ir ilgu gadu darba pieredze Rīgā un citās Eiropas galvaspilsētās.
Pirmajās nedēļās Sushi Box produkcija būs pieejama 25 Narvesen tirdzniecības vietās: 22 – Rīgā, divās Jūrmalā un vienā – Mārupē. Šie objekti ir lielākie tīkla veikali, visa Vecrīga, Neste degvielas uzpildes stacijas. Mazumtirdzniecības pārdošanas gaita tiks pastāvīgi analizēta, un Narvesen skaits, kurās parādīsies suši, visticamāk, palielināsies.
„Plauktos atvēlētā vieta ir ierobežota, tāpēc mums jāpārdod tikai bestselleri. Šodien tie ir vārīts lasis un veģetārie suši**. Jādomā, zivju suši noiets būs lielāks. Starp citu, testa periodā airBaltic reisos pieprasījuma līderis bija suši ar vārītu lasi, kas tagad iekļauti pamatēdienkartē. Rudenī plānojam papildināt sortimentu ar vistas gaļas suši,” piebilda K. Kirilka.
Sushi Box savu produkciju piedāvā arī Rīgas tenisa klubos Enri.
.
* No aprīļa beigām līdz 31. maijam Sushi Box suši bija pieejami airBaltic pasažieriem īpašā piedāvājumā. Patlaban suši pasniedz reisos, kas ilgst vairāk nekā divas stundas.
** Narvesen 8 suši (abu veidu) komplekta mazumtirdzniecības cena ir Ls 2,49. Produkta neto svars – aptuveni 185 grami. Papildus (par Ls 0,39) var iegādāties iepakojumu ar neatšķaidītu sojas mērci, vasabi, ingveru, mērces trauciņu un irbulīšiem.
Ļevs Fainveics,
sabiedrisko attiecību konsultants (kompānija Rezonanse Plus)