Kompanija H.J. Heinz un Kraft Foods grupa apvienojas
Plaša patēriņa preču tirgū valda augstas pakāpes konkurence, turklāt jauni produkti tajā reti kad iegūst lielu popularitāti - patērētāji dod priekšroku pārbaudītiem zīmoliem un produktiem.
Tāpēc veidot konglomerātus šajā industrijā ir veids, kā iegūt konkurētspējīgo priekšrocību un tieši ar šādu ziņu sabiedrību ir pārsteigušas divas globālas kompānijas.
Pārtikas produktu milzis H.J. Heinz un Kraft Foods. kuri ir paziņojuši par apvienošanos, pateicoties 46 miljardu dolāru lielam darījumam, aiz kura stāv tādas personas kā miljardieris Varens Bufets. Darījums tiks noslēgts šī gada otrajā pusē.
Jauno savienību sauks The Kraft Heinz Company un tā būs trešā lielākā ēdienu un dzērienu kompānija Ziemeļamerikā ar plānotu ikgadēju 28 miljardu ASV dolāru apgrozījumu un 1 miljardu ASV dolāru lielu peļņu, ko ģenerēs 8 zīmoli.
Plānots, ka apvienošanās radīs inovācijas, kas palīdzēs Kraft Foods celt krītošo apgrozījumu.
Vairāki populārākie zīmoli, kas piedāvā patērētāju vidū iecienītu kečupu, sieru, marinātus gurķus, hotdogus un citus pārtikas produktus, apvieno'jās zem vienas kompānijas nosaukuma: The Kraft Heinz Company. Šī vēsts medijos nāca klajā pēc tam, kad H.J. Heinz Co paziņoja par Kraft Foods nopirkšanu.
Linda Rubene