Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

06.08.2014

Jūlija mēnesī trīskāršojies pieprasījums pēc Food Union saldējumiem


Vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union šī gada jūlijā Latvijā ir pārdevis gandrīz 700 tonnas saldējuma, kas ir par 20% vairāk nekā pērn šajā periodā. Pārdošanas līderi – saldējumi TIO un Pols, sastāda 56% no kopējā tirdzniecības apjoma. Savukārt, āra tirdzniecības vietās pārdošanas apjoms pieauga vairāk nekā 3 reizes.

“Karstajā laikā saldējums ir viens no vispieprasītākajiem produktiem, un mēs esam gandarīti, ka saldējuma cienītāji dod priekšroku pašmāju ražotam, dabīgam saldējumam no īsta Latvijā iegūta piena un krējuma. Šogad Food Union piedāvāja 25 jaunus Pols, Ekselence un Nu Fruit saldējumus, un mēs esam īpaši priecīgi par to panākumiem tirgū, veidojot vairāk nekā 10% no kopējā saldējumu realizācijas apjoma Latvijā,” saka Ilze Blauberga, Food Union saldējuma zīmola vadītāja.

Stabili augsts pieprasījums ir novērojams visiem Food Union saldējumiem, taču vislielāko popularitātes kāpumu piedzīvojuši saldējumi Pols (+110%) un Nu Fruit (+87%), salīdzinot ar šo pašu periodu pērn. Īpaši labi veicas arī šī gada jaunumiem – 100% dabīgā augļu biezeņa sorberta Nu Smoothie pārdošanas apjomi veido gandrīz 50% no kopējā Nu Fruit realizētā apjoma, savukārt jaunais Pols vafeļu glāzītēs ar lielo šokolādes cepurīti veido 25% no kopējā Pols pārdotā apjoma.

“Jūlija karstajās dienās veikalu pieprasījums pēc saldējuma pieauga aptuveni par 55%. Uzreiz jūtams arī pieaugums āra tirdzniecības vietās – īpaši Jūrmalā, Vecrīgā un Vecāķos – kur tirdzniecība pieauga vairāk nekā 3 reizes. 

Āra tirdzniecības vietās galvenais tirdzniecības virzītājs ir saldējums Ekselence. Savukārt, pirmās Food Union saldējuma kafejnīcas Ekselence pircēju vidū iecienītākais saldējums jūlijā bija mango sorbets,” papildina Food Union saldējuma zīmola vadītāja Ilze Blauberga.

Food Union strādā, lai saldējuma produkcija pircējiem būtu pieejama pēc iespējas plašākā sortimentā un pēc iespējas vairāk veikalos. Pašlaik Food Union saldējumi ir nopērkami tirdzniecības tīklu Aibe, Antaris, Beta, Bravo, Depo, Elkor, Elvi, Top, Lats, Lukoil, Mego, Narvesen, Prisma, Sky, Statoil, Stockmann, Maxima veikalos un citos piemājas mazajos veikaliņos.

Iepriekš jau tika ziņots, ka arī šajā gadā saldējums ir Food Union prioritārais segments. 

Latvijas vadošais piena pārstrādes uzņēmums Food Union šogad ir ieguldījis vairāk nekā 3 miljonus eiro jaunās saldējuma ražošanas tehnoloģijās un saldējuma virzīšanā ārvalstu tirgos ar mērķi teju dubultot saldējuma ražošanas apjomus salīdzinājumā ar 2012. gadu. 

Trīs gadu laikā, kopš 2012. gada, Food Union saldējuma virzienā ieguldījis jau vairāk nekā 16 miljonus eiro.

 

  

Vēl ziņas

AEHT 37. ikgadējā konference un sacensības Rīgā noslēdzas ar emocionālu un svinīgu apbalvošanas ceremoniju
Pavāru konkursā Global Chef Challenge Latvijas komandai izcils sniegums
Pirmo reizi Rīgā – sarunu un ēdienu festivāls Liels & Vegāns
Rīga kļūst par starptautiskās AEHT ikgadējās konferences un profesiju konkursu norises vietu!
Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts