Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

28.11.2011

Jaunais izejvielu iepirkums liek paaugstināt cenas

NP Foods grupas uzņēmumos cenu politika tiek veidota atbilstoši reāliem iepirkuma cenu un pašizmaksas rādītājiem. Pārtikas uzņēmumu vadības un attīstības, pārtikas produktu tirdzniecības un loģistikas pakalpojumu uzņēmums „NP Foods”, kas nodrošina vienotu vadību un attīstību Latvijas uzņēmumos  AS „Laima”, AS „Staburadze”, AS „Gutta”, SIA „Staburadzes Konditoreja” un SIA „Saldumu Tirdzniecība”, beidzoties iepriekš noslēgtajiem ilgtermiņa izejvielu iepirkšanas līgumiem, noslēdzis jaunus iepirkumu līgumus. Krasi pieaugušas cukura, pat par 49%, sviesta par 14%, kviešu miltu par 9%, arī lazdu riekstu cena paaugstinājusies par 27%. Kopējās aplēses liecina, jaunais iepirkums veidos vidējo pašizmaksas sadārdzinājumu par 8%, jo izejvielu tirgus nav labvēlīgs. Pateicoties iepriekšējiem ilgtermiņa līgumiem, kuri bija spēkā līdz šim, izdevās noturēt stabilitāti, laikā, kad jau 2011. gada sākumā sākās straujš cukura cenu pieaugums. Iepērkot cukuru par pieejamo tirgus cenu šobrīd, pašizmaksas sadārdzinājums produktiem ar ievērojamu cukura īpatsvaru ir pat 23%.

Cenas tiks paaugstinātas vidēji par 5%
Pieņemts lēmums no 28. novembra saldumu cenas paaugstināt vidēji par 5%.

Šī gada laikā, attīstot uzņēmumus, realizēti ražošanas efektivitāti paaugstinoši pasākumi: investīciju projekti vairāk kā 600 tūkstošu latu apjomā ļauj uzlabot energoefektivitāti un samazināt zudumu koeficientu ražotnēs. Realizētais ļauj uzņēmumam daļēji kompensēt iedzīvotājiem cenu pieaugumu, nepārliekot visu cenu pieauguma slogu uz patērētājiem.

Ziemassvētku produkcijai cenas nepieaugs
Šis cenu paaugstinājums neattiecas uz visu Ziemassvētku produkciju. Šogad tā ietver plašu produktu klāstu šokolādes, šokolādes konfektes, saldumu kārbas, piparkūkas un cepumus, kā arī svētku saldumu izlases, ko vieno vienots dizains: kā vecmāmiņas rokām adīti raksti rotā katru iesaiņojumu. Cenas nepieaugs arī zīmola Selga cepumiem. Jau piecus gadus šī zīmola cepumi ir TOP1 pieprasītāko cepumu sarakstā Baltijas valstīs. Cenas netiks paaugstinātas arī zīmola Gutta produktiem: sulām, nektāriem, limonādēm, ledus tējai, kaut arī izejvielu sadārdzinājums pašizmaksu paaugstina, uzņēmums to šobrīd kompensē ar veiktajiem ražošanas efektivitātes pasākumiem.


  

Vēl ziņas

AEHT 37. ikgadējā konference un sacensības Rīgā noslēdzas ar emocionālu un svinīgu apbalvošanas ceremoniju
Pavāru konkursā Global Chef Challenge Latvijas komandai izcils sniegums
Pirmo reizi Rīgā – sarunu un ēdienu festivāls Liels & Vegāns
Rīga kļūst par starptautiskās AEHT ikgadējās konferences un profesiju konkursu norises vietu!
Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts