HKScan Latvia iekaro Centrāleiropas vegānisko tirgu
Turpinot jaunu produktu izstrādi un virzīšanu ārzemju tirgos, pārtikas uzņēmums HKScan Latvia stiprina savas pozīcijas Centrāleiropā – vegāniskais jaunums, Āzijas virtuves tradīcijās gatavotais Dim Sum īsā laikā kļuvis par eksporta veiksmes stāstu. Jaunu produktu ienākšana plašā eksporta tirgū Centrāleiropā atbalsta „HKScan” mērķi palielināt pievienotās vērtības produktu eksportu.
Pārtikas uzņēmuma HKScan Latvia pārdošanas apjomi maijā apstiprina, ka Latvijā ražotie produkti guvuši lielu popularitāti Centrāleiropā, īpaši – Vācijā, kurp eksportētas vairāk nekā 260 tonnas produkcijas jeb aptuveni 15 kravas mašīnas. Tāpat par ceturto daļu (25%) pieaudzis eksportēto produktu apjoms janvāra-maija periodā, salīdzinot ar šo periodu pērn, sasniedzot teju 755 tonnas jeb 43 kravas mašīnas.
Īpaši augsti pieprasīts ir Jelgavā ražotais Dim Sum – kopš pavasara sākuma produkts ir pieejams Vācijā, un aptuveni 2000 veikalos pārdotas 42,84 tonnas. Līdz gada beigām uzņēmums plāno sasniegt skaidru eksporta pieaugumu.
Heino Lapiņš, HKScan Latvia pārdošanas direktors: „Nepārtraukti attīstām jaunus produktu ražošanas virzienus, balstoties uz tendencēm pārtikas nozarē, kā arī ņemam vērā klientu dzīvesveida izvēles. Rūpīgi izsvērtie lēmumi atspoguļojas arī rezultātos – Dim Sum pārdošanas apjomi strauji pieaug, un jau plānojam investēt papildu līdzekļus šī produkta ražošanas iekārtās.”
Turklāt šis jaunais produkts īpaši iecienīts kā lieliska vegānās maltītes iespēja. H.Lapiņš skaidro, ka „šādu jaunu un inovatīvu produktu izstrāde cieši saistīta ar HKScan mērķi palielināt pievienotās vērtības produktu eksportu”.
Dim Sum ir viens no populārākajiem Āzijas ēdieniem, tā tiešais tulkojums no ķīniešu valodas nozīmē sirdij tuvs. Saldētā maltīte ir ražota Jelgavā, un tā veidota pēc unikālas HKScan Latvia darbinieku receptes, kas ir 100% vegāna un ar zemu tauku saturu. Papildu vegānajai versijai ar kimčī pildījumu ir pieejams arī Dim Sum ar cūkgaļas pildījumu.
Horeca.lv
Foto: Guntis Bērziņš