ASV picēriju tīkls atvainojas par rasistisku piezīmi klientes kvītī
Vašingtona, 9.janv. ASV picēriju tīkls “Papa John’s” atvainojies tās Ņujorkas restorāna apmeklētājai aziātei, kas viņai izsniegtajā kvītī nodēvēta par “kundzi šaurās acis”.
Žurnālistikas vietnes “ProPublica” komunikāciju vadītāja Minhi Čo pēc picērijas apmeklējuma saņemto rēķinu ievietojusi savā tvitera mikroblogā.
“Hei, @PapaJohns! Jūsu zināšanai, mans vārds nav “kundze šaurās acis”,” tvitera ierakstā norādīja Minhi Čo, populārajā mikroblogu vietnē izraisot picēriju tīklam veltītu nosodījumu lavīnu.
Minhi Čo sākotnējais vēstījums retvītots 500 reizes, bet attēls aplūkots vairāk nekā 200 000 reižu.
Jau sestdienas vakarā picēriju tīkls atvainojās savās tvitera un “Facebook” mājaslapās.
“Mēs esam ļoti sarūgtināti par neseno negadījumu ar kvīti Ņujorkā un no visas sirds atvainojamies mūsu klientei,” lasāms uzņēmuma tvītā, kur arī solīts, ka vainīgais darbinieks “tiks atbrīvots no darba”.
Savukārt “Facebook” mājaslapā uzņēmums atzina, ka par šo incidentu ir “ārkārtīgi noraizējies”.
“Šis solis ir pilnīgi pretējs mūsu kompānijas vērtībām, un mēs esam apstiprinājuši franšīzes uzņēmumā, ka šis jautājums tiks risināts nekavējoties. Mums ir patiesi žēl, ka klientei vajadzēja pieredzēt ko tādu.”
Avots: bar.lv
Žurnālistikas vietnes “ProPublica” komunikāciju vadītāja Minhi Čo pēc picērijas apmeklējuma saņemto rēķinu ievietojusi savā tvitera mikroblogā.
“Hei, @PapaJohns! Jūsu zināšanai, mans vārds nav “kundze šaurās acis”,” tvitera ierakstā norādīja Minhi Čo, populārajā mikroblogu vietnē izraisot picēriju tīklam veltītu nosodījumu lavīnu.
Minhi Čo sākotnējais vēstījums retvītots 500 reizes, bet attēls aplūkots vairāk nekā 200 000 reižu.
Jau sestdienas vakarā picēriju tīkls atvainojās savās tvitera un “Facebook” mājaslapās.
“Mēs esam ļoti sarūgtināti par neseno negadījumu ar kvīti Ņujorkā un no visas sirds atvainojamies mūsu klientei,” lasāms uzņēmuma tvītā, kur arī solīts, ka vainīgais darbinieks “tiks atbrīvots no darba”.
Savukārt “Facebook” mājaslapā uzņēmums atzina, ka par šo incidentu ir “ārkārtīgi noraizējies”.
“Šis solis ir pilnīgi pretējs mūsu kompānijas vērtībām, un mēs esam apstiprinājuši franšīzes uzņēmumā, ka šis jautājums tiks risināts nekavējoties. Mums ir patiesi žēl, ka klientei vajadzēja pieredzēt ko tādu.”
Avots: bar.lv