AS Latvijas balzams produktiem pirmo reizi zelta medaļas prestižā konkursā ASV
Debitējot pasaules pirmajā alkoholisko dzērienu konkursā mazajiem zīmoliem MicroLiquor Spirit Awards, Amerikas Savienotajās Valstīs, AS Latvijas balzams produkti – Rīgas Melnais balzams, Rīgas Melnais balzams upeņu un kafijas liķieris Moka ieguvuši kopā septiņas zelta medaļas.
“Pirmo reizi saņemt zelta medaļas konkursā starp 207 pasaules alkoholisko dzērienu zīmoliem, kuru pārdošanas apjoms ASV ir mazāks nekā 50 000 deviņu litru kastes gadā, AS Latvijas balzams produktiem ir nozīmīga atzinība. Tas, ka AS Latvijas balzams produktu garša un dizains kārtējo reizi tika augstu novērtēts starptautiskā konkursā gan vēlreiz apstiprina to augsto kvalitāti, gan turpmāk palīdzēs palielināt Latvijas balzams dzērienu tirdzniecību vienā no lielākajiem pasaules tirgiem – Amerikā,” gandarījumu pauž AS Latvijas Balzams zīmolu direktors Valters Kaže.
Alkoholisko dzērienu konkursā mazajiem zīmoliem MicroLiquor Spirit Awards (ASV) gan Rīgas Melnais balzams, gan Rīgas Melnais balzams upeņu ieguva trīskāršo zelta medaļu, zelta medaļu par garšu un zelta medaļu vērtējumā „Iepakojums un dizains”. Savukārt liķieris Moka saņēma zelta medaļu par garšu.
AS Latvijas balzams ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, ar tradīcijām bagātu vēsturi, kopš 1900.gada. Tā lielākais lepnums Rīgas Melnais balzams ir viens no vissenākajiem alkoholisko dzērienu zīmoliem Eiropā ar pirmsākumu jau 1752. gadā. Uzņēmumam Rīgā pieder dzirkstošo vīnu un vieglo alkoholisko dzērienu, kā arī stipro alkoholisko dzērienu ražotne. AS Latvijas balzams nodrošina vairāk nekā 600 darba vietas, ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā. AS Latvijas balzams ar vairāk, kā 100 produktu nosaukumiem pārstāvēts gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos, no kuriem vairākos izteikts tirgus līderis Latvijā. Starp ražotajiem produktiem ir tādi pasaulē atzīti zīmoli kā Stolichnaya, Moskovskaya, Rīgas Melnais balzams un Rīgas šampanietis. AS Latvijas balzams ir viens no Latvijas vadošajiem eksportētājiem - tā produkcija pieejama vairāk nekā 30 pasaules valstīs, apgūstot aizvien jaunus eksporta tirgus. Ražošanā ieviesti starptautiski kvalitātes standarti, tie piemēroti arī izejvielu iepirkumam, iepakojumam, darba kultūrai. AS Latvijas balzams kvalitātes vadības sistēma ir sertificēta saskaņā ar ISO standartiem. Produkcijas augsto kvalitāti apliecina ne tikai simtiem apbalvojumu dažādos pašmāju un starptautiskos konkursos gūtie kvalitātes sertifikāti, bet arī gadu desmitos iemantotā patērētāju uzticība.
Valters Kaže,
AS Latvijas Balzams zīmolu direktors
“Pirmo reizi saņemt zelta medaļas konkursā starp 207 pasaules alkoholisko dzērienu zīmoliem, kuru pārdošanas apjoms ASV ir mazāks nekā 50 000 deviņu litru kastes gadā, AS Latvijas balzams produktiem ir nozīmīga atzinība. Tas, ka AS Latvijas balzams produktu garša un dizains kārtējo reizi tika augstu novērtēts starptautiskā konkursā gan vēlreiz apstiprina to augsto kvalitāti, gan turpmāk palīdzēs palielināt Latvijas balzams dzērienu tirdzniecību vienā no lielākajiem pasaules tirgiem – Amerikā,” gandarījumu pauž AS Latvijas Balzams zīmolu direktors Valters Kaže.
Alkoholisko dzērienu konkursā mazajiem zīmoliem MicroLiquor Spirit Awards (ASV) gan Rīgas Melnais balzams, gan Rīgas Melnais balzams upeņu ieguva trīskāršo zelta medaļu, zelta medaļu par garšu un zelta medaļu vērtējumā „Iepakojums un dizains”. Savukārt liķieris Moka saņēma zelta medaļu par garšu.
AS Latvijas balzams ir vadošais alkoholisko dzērienu ražotājs Baltijā, ar tradīcijām bagātu vēsturi, kopš 1900.gada. Tā lielākais lepnums Rīgas Melnais balzams ir viens no vissenākajiem alkoholisko dzērienu zīmoliem Eiropā ar pirmsākumu jau 1752. gadā. Uzņēmumam Rīgā pieder dzirkstošo vīnu un vieglo alkoholisko dzērienu, kā arī stipro alkoholisko dzērienu ražotne. AS Latvijas balzams nodrošina vairāk nekā 600 darba vietas, ir viens no lielākajiem nodokļu maksātājiem Latvijā. AS Latvijas balzams ar vairāk, kā 100 produktu nosaukumiem pārstāvēts gandrīz visos stipro un vieglo alkoholisko dzērienu segmentos, no kuriem vairākos izteikts tirgus līderis Latvijā. Starp ražotajiem produktiem ir tādi pasaulē atzīti zīmoli kā Stolichnaya, Moskovskaya, Rīgas Melnais balzams un Rīgas šampanietis. AS Latvijas balzams ir viens no Latvijas vadošajiem eksportētājiem - tā produkcija pieejama vairāk nekā 30 pasaules valstīs, apgūstot aizvien jaunus eksporta tirgus. Ražošanā ieviesti starptautiski kvalitātes standarti, tie piemēroti arī izejvielu iepirkumam, iepakojumam, darba kultūrai. AS Latvijas balzams kvalitātes vadības sistēma ir sertificēta saskaņā ar ISO standartiem. Produkcijas augsto kvalitāti apliecina ne tikai simtiem apbalvojumu dažādos pašmāju un starptautiskos konkursos gūtie kvalitātes sertifikāti, bet arī gadu desmitos iemantotā patērētāju uzticība.
Valters Kaže,
AS Latvijas Balzams zīmolu direktors