Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Ziņas

24.11.2011

Ārvalstīs pieaug interese par sadarbību ar Latvijas uzņēmumiem

Latvijas Eksportpadomes digitālais albums, kas atrodams portālā www.latvia-export.eu turpina veiksmīgi attīstīties, saņemot sadarbības piedāvājumus no ārvalstīm.

Eksportpadomes albuma mērķis ir attīstīt ārējo tirdzniecību un informēt par Latvijas uzņēmumiem, kuri eksportē vai apsver domu eksportēt savu preci vai pakalpojumu un veidot savstarpējas sadarbības iespējas, kā arī popularizēt Latvijas ražotāju tēlu ārvalstīs.

Turpinot attīstību, Latvijas Eksportpadome izveidojusi jaunu sadaļu, kur interesenti var nosūtīt savas vēstules konkrētajam uzņēmumam, informācija par kuru atrodama albumā, tādā veidā uzņēmums “Bauskas alus”, “NordTorf” un citi saņēmuši sadarbības piedāvājumus no ārzemju kompānijām.

Izvērtējot albuma auditorijas apmeklētību, Latvijas Eksportpadome atklājusi, ka lielākā sabiedrības daļa par šo albumu uzzina, izmantojot atslēgas vārdu augstās pozīcijas Google.lv meklētājā, kā piemēram, “paper production Latvia”, “toning algae mask Latvia”, “ceramics workshop Latvia” un citi ierindojas dabisko rezultātu pirmajā trijniekā.

“Lai uzņēmumam būtu lielākas iespējas par sevi informēt sabiedrību, izveidojusies sadarbība arī ar Latvijas Nacionālo biznesa portālu Bizness.lv. Plašā sadarbības partneru tīkla, Google.lv meklētāja efektīvās darbības un citu aktivitāšu dēļ uzņēmumiem šis albums dod iespēju sevi parādīt potenciālajiem klientiem ārzemēs un Latvijā. Tas ir veids, kā atspoguļot savu potenciālu un mērķtiecību, attīstot un pilveidojot sevi, kā arī veids, kā palīdzēt izvest valsti no krīzes,” atzīst Latvijas Eksportpadomes projektu direktors Jānis Āboliņš.

Latvijas Eksportpadome produktu marķēšanai piedāvā arī iespēju izvēlēties preču zīmi “Quality Product of Latvia”, lai tādējādi patērētājus ārvalstīs informētu par produktu grupu, kas ražoti Latvijā. “Quality Product of Latvia” piešķir produktiem pievienoto vērtību, kā arī veicina uzņēmumu atpazīstamību un pieejamību ārvalstu patērētājiem.

Latvijas Eksportpadome nāk pretim uzņēmumiem, kuri plāno izvērst plašākas aktivitātes eksporta tirgus iekarošanā un kuriem jau ir skaidra vīzija, par mērķa valstīm, uz kurām orientēties, piedāvājot izdevīgus nosacījumus.

Jānis Āboliņš,
Latvijas Eksportpadome

http://twitter.com/eksportpadome
http://twitter.com/latviaexport

  

Vēl ziņas

AEHT 37. ikgadējā konference un sacensības Rīgā noslēdzas ar emocionālu un svinīgu apbalvošanas ceremoniju
Pavāru konkursā Global Chef Challenge Latvijas komandai izcils sniegums
Pirmo reizi Rīgā – sarunu un ēdienu festivāls Liels & Vegāns
Rīga kļūst par starptautiskās AEHT ikgadējās konferences un profesiju konkursu norises vietu!
Zināmi konkursu Latvijas Gada Pavārs 2024 un Pavārzellis rezultāti


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts