Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

06.07.2015

10 likumi klienta laimei

1. ievērojiet savu viesi
2. radiet pozitīvu pirmo iespaidu
3. attaisnojiet klienta cerības
4. samaziniet klienta pūles, lai viņam būtu pēc iespējas ērtāk
5. atvieglojiet klienta lēmumu
6. pievērsiet uzmanību klienta uztverei
7. izvairieties pārkāpt klienta neizteikto cenu limitu
8. radiet klientam patīkamas atmiņas
9. atcerieties, ka klients atcerēsies ne tikai patīkamo, bet arī sliktu pieredzi, ja tādu radīsiet
10. iegaumējiet savu viesi, lai nākamreiz spētu viņu sveicināt jau personīgāk

  

Saistītie raksti

Viesnīcu nozares tehnoloģijas un mārketings - jaunumi šajā jomā
Kā izvēlēties vīnu vakariņām un svētku galdam?
Jauns risinājums “Elektroniskā rinda” ātrās ēdināšanas uzņēmumiem
Horeca darbinieku biežāk gūtās traumas: pakrišana, sagriešanās, applaucēšanās
Rīgas restorānu nedēļa. 28. oktobris- 10. novembris


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts