Horeca, viesnīcas, restorāni, kafejnīcas, bāri

Raksti

05.05.2017

HoReCa ABC - Viesmīlības skola

  • Viesmīlim jābūt ar labām komunikācijas spējām, labām attiecībām gan ar restorāna viesiem, gan restorāna virtuvi;
  • Protams, labs restorāns ir labs pavārs, bet viesmīlim ir ne mazāka loma, jo pavārs var ļoti labi pagatavot, bet viesmīlim ir jānodrošina kvalitatīva apkalpošana;
  • No viesmīļa ir atkarīga naudas plūsma restorānā;
  • Pie laba viesmīļa nāk savs klientu loks;
  • Ja ir laba apkalpošana, tad klienti nāk atkārtoti;
  • Viesmīlis ir kā mārketinga rīks;
  • Viesmīlim ir liela atbildība, jāizprot klients, jājūt situācija, kurā brīdī piedāvāt kafiju, desertu utt.., Klients jārespektē;
  • Ja klientam ir jāgaida, tad viesmīlis ir vainīgs;
  • Apkalpojot viesmīlis nedrīkst teikt- "nezinu", "nevaru" un tml., piemēram, ja klients jautā, "kas jums ir garšīgs", tad nav vēlams atbildēt "nezinu" ;
  • Viesmīlim ir regulāri jāpapildina savas zināšanas.Svarīgs ir rī restorāna vadības ieguldījums un atbalsts viesmīļu izglītošanā;
  • Laipnība, ieinteresētība, pozitīva attieksme, no viesmīļa puses, nekad nevar būt par daudz.
Horeca
     

  

Saistītie raksti

CompuCash: risinājums efektīvākam darbam un labākiem rezultātiem HORECA nozares uzņēmumiem
Metos: Gada izdevīgākais piedāvājums
aktuāla tēma - maizes cepamā mašīna
Atklāta intervija ar bārmeņu Guru – Andri Reizenbergu
Kartupeļu laiviņas ar mizu- garšīgs jaunums no Farm Frites!


Parakstīties uz jaunumiem

Vārds, uzvārds E-pasts