Raksti
05.05.2017
HoReCa ABC - Viesmīlības skola
- Viesmīlim jābūt ar labām komunikācijas spējām, labām attiecībām gan ar restorāna viesiem, gan restorāna virtuvi;
- Protams, labs restorāns ir labs pavārs, bet viesmīlim ir ne mazāka loma, jo pavārs var ļoti labi pagatavot, bet viesmīlim ir jānodrošina kvalitatīva apkalpošana;
- No viesmīļa ir atkarīga naudas plūsma restorānā;
- Pie laba viesmīļa nāk savs klientu loks;
- Ja ir laba apkalpošana, tad klienti nāk atkārtoti;
- Viesmīlis ir kā mārketinga rīks;
- Viesmīlim ir liela atbildība, jāizprot klients, jājūt situācija, kurā brīdī piedāvāt kafiju, desertu utt.., Klients jārespektē;
- Ja klientam ir jāgaida, tad viesmīlis ir vainīgs;
- Apkalpojot viesmīlis nedrīkst teikt- "nezinu", "nevaru" un tml., piemēram, ja klients jautā, "kas jums ir garšīgs", tad nav vēlams atbildēt "nezinu" ;
- Viesmīlim ir regulāri jāpapildina savas zināšanas.Svarīgs ir rī restorāna vadības ieguldījums un atbalsts viesmīļu izglītošanā;
- Laipnība, ieinteresētība, pozitīva attieksme, no viesmīļa puses, nekad nevar būt par daudz.
Horeca
Saistītie raksti
CompuCash: risinājums efektīvākam darbam un labākiem rezultātiem HORECA nozares uzņēmumiem
Metos: Gada izdevīgākais piedāvājums
aktuāla tēma - maizes cepamā mašīna
Atklāta intervija ar bārmeņu Guru – Andri Reizenbergu
Kartupeļu laiviņas ar mizu- garšīgs jaunums no Farm Frites!