“Rīgas Melnais Balzams” aktīvi startē ASV tirgū
Šā gada novembris bijis nozīmīgs mēnesis zīmolam “Rīgas Melnais Balzams”, uzsākot aktīvu ASV tirgus iekarošanu. Līdz ar oficiālu zīmola prezentācijas pasākumu pasaules bārmeņu mekā Ņujorkā “Amber Beverage Group” atklāja balzama ceļu pie ASV patērētājiem. Tirgus apgūšana sākta Ņujorkas štatā, kam sekos aktīva iepazīstināšana ar “Rīgas Melno Balzamu” Teksasā, Floridā, San Francisko un Ilinoisā 2018. gadā. Zīmola mērķis tuvāko piecu gadu laikā ir kļūt par TOP 5 premium zīmolu savā kategorijā.
“Zīmola starts ASV tirgū izskanējis skaļi – prezentācijas pasākumā par leģendāro dzērienu interesējās gan tādi mediju gigianti kā “Forbes”, “Maxim”, “Men’s Health”, “The Manual” un dzērienu kultūras ceļvedis “Supercall”, gan profesionālu blogu autori. Turklāt pasākumā piedalījās vairāki desmiti vadošo Ņujorkas bārmeņu. Mums izdevies spēcīgi iezīmēt balzama pozīcijas Ņujorkā un paziņot industrijas profesionāļiem par zīmola pieejamību un ambīcijām ASV tirgū kopumā,” stāsta “Rīgas Melnais Balzams” globālais zīmola direktors Māris Kalniņš. “Ņujorkā visi zina, ka Kristaps Porziņģis nāk no Latvijas. Mēs gribam un esam apņēmības pilni panākt, ka numur divi atpazīstamības ziņā ir “Rīgas Melnais Balzams”,” plānos dalās zīmola direktors.
“Tuvākās piecgades laikā esam gatavi kļūt par TOP5 premium zīmolu pārstāvētajā kategorijā – zālīšu uzlējumi un liķieri. Lai to sasniegtu, līdzīgi kā citās valstīs, primāro fokusu liksim uz bārmeņu kopienu, miksoloģijas trendu jeb daudzveidīgajām balzama izmantošanas iespējām kokteiļos, kā arī HoReCa segmentu kopumā,” informē zīmola direktors.
“Balzamam šobrīd ir ļoti veiksmīgs ceļavējš; tā realizācija lielajos tirgos ir saistīta ar divām šobrīd globāli aktuālām tendencēm. Pirmā no tām ir, ka balzams ir “craft” jeb meistaru roku darbs, otrā no tām ir plašās kombinēšanas iespējas. Balzams ir lieliska un garšas ziņā mainīga sastāvdaļa dažādiem kokteiļiem,” vēsta Māris Kalniņš. “Kokteiļu jomā pašlaik notiek savdabīga renesanse; kokteiļu cienītāju skaits bāros visā pasaulē pieaug, un tā ir lieliska iespēja “Rīgas Melnā Balzama” ražošanas un realizācijas apjomu palielināšanai,” noslēdz globālais zīmola direktors.
Šobrīd ASV tirgū patērētāji jau var novērtēt oriģinālo “Rīgas Melno Balzamu”, kā arī balzamu ar upeņu garšu. Nākamā gada rudenī tiks piedāvāts arī dzēriens, kas pašmāju tirgū sasniedzis rekordaugstus pārdošanas rādītājus – “Rīgas Melno Balzamu” ar ķiršu garšu.
“Rīgas Melnais Balzams” ir Latvijā radīts garšaugu dzēriens, kura pamatā ir 24 atsevišķas sastāvdaļas, kas rada unikālu un elegantu garšu. Ar cienījamu vēsturi, kas mērāma vairāk nekā 260 gadu garumā, “Rīgas Melnais Balzams” ir viens no vecākajiem zīmoliem pasaulē savā kategorijā. Leģendāro dzērienu pārdod vairāk nekā 30 valstīs, katru gadu saražojot vairāk nekā četrus miljonus pudeļu.
“Rīgas Melnā Balzama” produktu klāstā ir arī “Rīgas Melnais Balzams Upeņu”, kura oriģinālā recepte papildināta ar upeņu sulu, kā arī “Rīgas Melnais Balzams Elements”, kurā ir pievienots rums. Visnesenāk radīts “Rīgas Melnais Balzams Ķiršu”, kura unikālo garšu buķeti nodrošina balzama savienojums ar svaigu ķiršu sulu. Ar 45% alkohola saturu “Rīgas Melnais Balzams” kokteiļu un bārmeņu kopienā kļuvis plaši pazīstams.
Māris Kalniņš