„Latvijas balzams” zīmoli saņem deviņas medaļas Amerikā
AS “Latvijas balzams’’ (LB) dzērienu kvalitāte tikusi augsti novērtēta ar deviņām medaļām divos prestižos nozares konkursos ASV – Sanfrancisko „World Spirits Competition 2014” un Lasvegasas „Wine & Spirits Wholesalers America”, kas pulcē Amerikas ietekmīgākos alkoholisko dzērienu izplatītājus un piegādātājus no visas pasaules.
„Sasniegumi konkursos Amerikas kontinentā ir ļoti nozīmīgs panākums, īstenojot tālejošus uzņēmuma eksporta plānus, ” pauž AS „Latvijas balzams” valdes priekšsēdētājs Guntis Āboltiņš–Āboliņš.
Viņš ir pārliecināts, ka tas paver jaunas iespējas uzņēmumam paplašināt eksportējamo dzērienu klāstu uz ASV, kā arī noslēgt jaunus darījumus ar izplatītājiem un vairumtirgotājiem.
Vienā no prestižākajiem dzērienu industrijas konkursiem Amerikā – „Sanfrancisko World Spirits Competition 2014”, kas norisinājās marta beigās, LB zīmoli ieguva četras medaļas - zelts Rīgas Melnajam balzamam, sudrabs – Rīgas Melnajam balzamam Element un Riga Black Vodka, bronzas medaļa – Balzamam ar upeņu garšu.
Savukārt pagājušajā nedēļā AS „Latvijas balzams” pārstāvji piedalījās vērienīgajā „Wine &Spirits Wholesalers America” konvencijā Las Vegasā, kas jau 71.gadu vienuviet pulcēja Amerikas alkoholisko dzērienu izplatītājus un piegādātājus no visas pasaules.
No Lasvegasas mājās atvestas 5 medaļas: dubultzelts Rīgas Melna-jam balzamam ar upeņu garšu; sudrabs - Balzama klasiskajai versijai un Element, degvīnam Riga Black Vodka, kā arī kafijas liķierim Moka. Savā stendā uzņēmums iepazīstināja ar Rīgas Melnā balzama līnijas dzērieniem, liķieriem, degvīniem un citiem tieši eksporta mērķiem radītiem jauniem zīmoliem (Foto ar LB stendu Lasvegasas izstādē pielikumā).
„ASV ir viens no mūsu stratēģiskajiem tirgiem, kas pašlaik veido 2% no „Latvijas balzams” tiešā eksporta portfeļa. Mūsu ambīcija ir tuvāko gadu laikā šo īpatsvaru vairākkārtīgi palielināt. Uz ASV jau eksportējam „Rīgas Melno balzamu” un Balzamu ar upeņu garšu, kuri, kā liecina konkursu rezultāti, ir augsti vērtēti profesionāļu auditorijā. Dalība Lasvegasas izstādē ir vērtīga ne tikai ar piecām atvestajām meda-ļām, bet arī ar vairākiem jauniem sadarbības projektiem, darbs pie kuriem jau ir aizsākts”, uzsver LB komercdirektors Valters Kaže.
Pērn „Latvijas balzams” zīmoli jau izpelnījās līdzvērtīgu ievērību citos nozīmīgos stipro alkoholisko dzērienu konkursos ASV - “Los Angeles International Spirits Competition 2013” un „New York Wine&Spirits Competetion 2013”.
Dana Hasana