“Amber Beverage Group” izplatīs Baltijas valstīs ekskluzīvos “Arínzano” vīnus
Baltijā vadošā vīnu un stiprā alkohola holdinga sabiedrība “Amber Beverage Group” savam premiālo vīnu portfelim pievienojusi “Arinzano” vīnu zīmolu, kļūstot par šo ekskluzīvo Spānijas vīnu izplatītāju Baltijas valstīs.
“Amber Beverage Group” ieguvusi šo iespēju pēc tam, kad tās mātes uzņēmums – “SPI Group” - nesen iegādājās vīna dārzu Spānijas ziemeļos, lai turpinātu attīstīt savu premiālo vīnu biznesu.
“Augstvērtīgie “Arínzano” vīni lieliski papildinās vīnu klāstu, ko jau pārstāvam Baltijā, un atbilst mūsu ambīcijām augt premiālo vīnu segmentā.
Lai arī vīnu tirgus Baltijas valstīs kopumā uzrāda samērā nelielu izaugsmi - 1% līdz 2% gadā, premiālās klases vīnu tirdzniecības rādītāji dubultojas”, skaidro Sīmurs Ferreira (Seymour Ferreira), “Amber Beverage Group” valdes priekšsēdētājs.
Viņš uzsver, ka šobrīd “Amber Beverage Group” Baltijas valstu portfelī ir vairāk nekā 170 vīni un dzirkstošie vīni, ieskaitot tādus pasaulē pazīstamus zīmolus kā “Marchesi de Frescobaldi”, “Concha Y Toro”, “Las Moras”, “Torres”, “Delicato”, “KWV”, “Freixenet” un citi.
Arínzano vīna lauki, kas atrodas Spānijas ziemeļos starp Rjohu un Bordo, pirmoreiz tika iekopti 11.gadsimtā. 2007. gadā Arínzano bija pirmais uzņēmums Spānijas ziemeļos, kas ieguva Vino de Pago (vai D.O. Pago) nosaukumu jeb augstāko vīnogu audzētāju klasifikāciju, ko piešķir atsevišķām vīna darītavām, kuru vīns ražots īpašā vidē un kuram piemīt sevišķs raksturs. Pašreizējā Arínzano produkcijā ietilpst Gran Vino un La Casona.
Dana Hasana
ALKOHOLA LIETOŠANAI IR NEGATĪVA IETEKME. TĀ PĀRDOŠANA, IEGĀDĀŠANĀS UN NODOŠANA NEPILNGADĪGĀM PERSONĀM IR AIZLIEGTA