Restorānu nozares perspektīva 2022. gadam
Restorānu nozarei pēdējo divu gadu laikā, globālās pandēmijas ietekmē, bija jāpiedzīvo daudzi izaicinājumi un jāspēj pielāgoties nenoteiktības apstākļiem. Lai turpinātu darboties daudzi uzņēmēji meklēja risinājumus un veica izmaiņas, kā rezultātā mēs novērojam attīstību vairākos līmeņos, Tās ir vismaz piecas jaunas tendences, kas ietekmē restorānu darbību 2022. gadā un pēc tam.
Digitālizācija
Pandēmija izraisīja revolūciju digitālajā un piegādes jomā. Tas ir virziens, kas turpinās attīstīties. Iespējams, ka pasūtīšana tiešsaistē, piegāde un produktu saņemšana ārpus restorāna ir jāiekļauj restorānu biznesa pakalpojumu sarakstā. Restorānu vadītājiem par prioritāti ir jānosaka digitālās ēdienkartes plānošana, ņemot vērā ēdiena kvalitāti un piegādi. Pat iekštelpu restorāni, visticamāk, paliks digitālāki, un daži izvēlēsies saglabāt tiešsaistes ēdienkartes un galdu pasūtīšanas iespējas. Digitālā tehnoloģija tagad ir daļa no mūsdienu restorānu biznesa sastāvdaļām, un tas ir jāņem vērā, pieņemot turpmākos biznesa attīstības lēmumus.
Virtuālie restorāni
Virtuālie restorāni ieņems lielāku tirgus daļu, jo tie palīdzēs restorāniem palielināt pārdošanas un peļņas apjomu. Virtuālie restorāni izmantos esošās restorānu virtuves, lai sagatavotu pasūtījumus, bet klientu apkalpošana vairāk notiks ārpus restorānu telpām. Vairāk dažādības, lai apmierinātu patērētāju vēlmes pēc jaunām garšām
Daļēji pandēmijas dēļ patērētāji ir meklējuši dažādus jauninājumus: globālas virtuves, veselīgas maltītes, neparastas sastāvdaļas utt. Šī tendence ir palielinājusies, pateicoties sociālajiem medijiem. Piemēram, TikTok ir bijusi milzīga ietekme, informējot cilvēkus par jaunām pārtikas idejām un izplatot daudzveidību. Tiek atklātas jaunas un neparastas garšas. Jaunas idejas un tendences tagad ceļo visā pasaulē ātrāk, un pārtika nav izņēmums. Pievienojot virtuālos restorānu zīmolus, restorāns var ātri ieviest jaunas virtuves ar mazākiem ieguldījumiem, liekot lielāku uzsvaru uz jaunu ēdienkaršu izstrādi un mārketingu, lai veicinātu pieprasījumu.
Restorānu izkārtojumi tiks pārorientēti uz jauno laikmetu
Tā kā ēdināšana ārpus telpām joprojām ir populāra, restorānu īpašniekiem ir jāpārdomā, kā viņu restorānu fiziskais izkārtojums vislabāk noderēs viņu uzņēmumam, personālam un klientiem. Paredzams, ka agrākais telpas sadalījums 70/30, ar lielāku ēdināšanas zāli un ierobežotu virtuves zonu, pārveidosies uz 30/70 ar lielāku virtuves zonu un mazāku viesu zāli. Šis sadalījum būs piemērots mainīgajam restorānu biznesam.
Restorāni ieviesīs jaunas pieejas ēdināšanai
Pāreja no darba birojā uz hibrīdo sadalījumu mājās un birojā, kā arī pastāvošās bažas par pandēmiju ir likusi uzņēmumiem pārdomāt, kā viņi vēlas izmantot ēdināšanu darbavietā. Tas arī ir mudinājis restorānus radoši pievērsties un domāt par jaunu piedāvājumu attīstību tā saucamajiem home office strādājošiem .
Jaunāko laiku pasūtījumi, visticamāk, tiks iesaiņoti pusdienu kastītēs, Un jaunajā home office pasaulē vadītāji saviem darbiniekiem, iespējams, vēlēsies pasūtīt maltīties piemēram virtuālai picas ballītei .
Piegādes roboti kļūs populārāki
Piegādes pasūtījumiem pieaugot, svarīgs ir piegādes serviss, kas bieži ir atkarīgs no personāla. Lai apmierinātu pieaugošo pieprasījumu, jādomā par nākotnes izaugsmi, efektivitāti un izmaksu lietderību. Autovadītāju- darbinieku skaits ir noslogots, savukārt patērētājiem ir jāsamazina izmaksas, tāpēc automatizācijai un tehnoloģijām ir plaša iespēja iesaistīties. Dažas lielākās pilsētas jau testē vai izmanto piegādei robotus, piemēram, Losandželosā, Denverā un Medisonā, Viskonsīnā.
Nākotnē transformācijas iespējas ir plaši atvērtas gan restorāniem, gan patērētājiem.
Horeca.lv
Publikācija sagatavota pēc Forbes materiāliem