Horeca.lv ABC. Pilnveidot viesmīlību restorānā
Viesmīlim jābūt laipnam, korektam, pozitīvam, draudzīgam
Viesmīlim jāspēj atbildēt uz jebkuru viesa jautājumu par ēdieniem, dzērieniem un to saderību
Viesmīlim jāzina ne vien viesu apkalpošanas principi, bet arī kā ēdieni pagatavoti
Jāpārzina ēdienkarte, tajā skaitā, jāsaprot katrs termins, kas tur rakstīts
Viesmīlim jāzina kā garšo katrs ēdiens, lai spētu to pārliecinoši paskaidrot viesim
Papildus galda klāšanas prasmei, katram viesmīlim jābūt ar labām komunikācijas prasmēm
Stāja, gaita, attieksme, runas veids, komunikācija ar viesi, pareizie jautājumi viesim- tas viss rada iespaidu un ietekmē viesu attieksmi.
Jāzina produktu un dzērienu saderība. Jāprot ieteikt.
Ja viesis jautā: „ ko varat ieteikt desertā ? ”, tad labāk, ja viesmīlis par katru ēdienu zinātu pozitīvu īsu stāstiņu, nevis teiktu: „ neesmu to ēdis, nezinu”, vai „saldumus neēdu ” u.tml
Viesi dažkārt interesējas par produktu izcelsmi, tāpēc viesmīlim jābūt gatavam atbildēt uz jautājumiem par produktu izcelsmi
Viesmīlim jāzina ko nozīmē veģetārs, vegāns, laktoze, glutēns, pārtikas alerģijas
Gadījumā, ja viesmīlis nezina kādu atbildi piemēram, par ēdienu sastāvu, tad labāk to noskaidrot pie pavāra, nevis teikt viesim „nezinu”